۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85513800
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت نام کلاس‌های آموزشی در حوزه هنری کردستان آغاز شد

سنندج- ایرنا- در راستای کشف، جذب و پرورش استعدادهای درخشان هنری، ثبت نام ترم تابستان کلاس‌های هنری در حوزه هنری استان کردستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، رئیس حوزه هنری کردستان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان و ضرورت ارائه برنامه مفید و اثرگذار در راستای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و همچنین دیگر علاقه‌مندان به فراگیری رشته‌های هنری، ثبت نام کلاس‌های آموزشی حوزه هنری در ترم تابستان از اول تا ۱۵ تیرماه انجام می شود.

اسعد فرهادی افزود: اساتید مجرب و شناخته شده استان در تابستان در محل حوزه هنری دوره های آموزشی را تدریس و در پایان با توافق انجام شده با اداره کل فنی و حرفه ای استان پس از امتحان پایانی، گواهی تعیین سطح برای شرکت کنندگان صادر می شود.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌ها از ۱۰ تیرماه شروع خواهد شد گفت: کلاس شعر، کلاس داستان نویسی، بازیگری تئاتر، کارگردانی تئاتر، نمایشنامه نویسی، تصویربرداری و تدوین بخشی از دوره‌های این دوره‌های آموزشی در حوزه هنری استان کردستان است.

رئیس حوزه هنری کردستان ادامه داد: کلاس نقاشی و طراحی، نقاشی کودک، طراحی پوستر، نقاشی‌خط، خوشنویسی، کاریکاتور، تار، سه تار، ویولون، پیانو، سنتور و دف نوازی ازدیگر دوره‌های آموزشی است که در ترم تابستان در حوزه هنری آموزش داده می شود.

وی تاکید کرد: علاقه مندان به ثبت نام دوره ها می توانند به ۲ گونه حضوری و یا از طریق سایت تخصصی https://survey.porsline.ir/s/vvzf۷mQ۴ ثبت نام کنند.

فرهادی ادامه داد: علاقه‌مندان برای دریافت مشاوره‌های تخصصی و یا کسب اطلاعات بیشتر همه روزه می‌توانند از ساعت ۷ الی ۱۳ با شماره ‌های ۳۳۲۴۳۶۲۴-۰۸۷ داخلی ۳۰ و ۲۶ کارشناسان واحد آموزش تماس بگیرند.

وی افزود: همچنین هنرجویان می‌توانند برای مشاوره و ثبت‌نام حضوری همه روزه از ساعت ۷ تا ۱۸ به نشانی سنندج- خیابان شهید تعریف- پایین تر از بیمارستان شهید قاضی- حوزه هنری استان کردستان مراجعه داشته باشند.

به گفته وی شناسه @art_kurdestan در ایتا و اینستاگرام و کانال تلگرامی t.me/hhonari_kurdistan @ برای عضویت هنرجویان علاقه‌مند دوره‌های آموزشی حوزه هنری استان کردستان در شبکه‌های مجازی تعیین شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha