کنسرت کیوان ساکت در تبریز تا اجرای «کوش» در تهران

تهران- ایرنا- کنسرت‌های کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار در تبریز، کرمان و رفسنجان برگزار می‌شوند و گروه «کوش» با داستان موسیقی جنوب در پایتخت به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایرنا، کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار درباره کنسرت‌های خود اظهارداشت: هم اکنون با همراهی گروه «وزیری» در تدارک و برنامه‌ریزی کنسرت هستیم و پنجشنبه- ۳۱ خردادماه- ساعت ۲۱ در سالن پتروشیمی تبریز به صحنه می‌رویم.

وی گفت: در این کنسرت اتابک عطری به عنوان خواننده حضور دارد و دومین سالی است که با این خواننده در تبریز به صحنه می‌رویم.

ساکت افزود: این کنسرت شامل دو بخش است که بخش اول به اجرای قطعات ایرانی و آذری اختصاص دارد و تمامی قطعات جدید و در دستگاه‌های نوا، شور، دشتی، شیراز، اصفهان و ماهور آذری هستند.

این آهنگساز و نوازنده سه‌تار بیان کرد: پاشا هنجنی نی، اشکان مرادی کمانچه، مرجان مهربان قانون، سالار زمانیان تار، کیارش ساکت تار، ارغوان منتظری فلوت، طناز اسداللهی ویولا، فرنوش باقری عود، علی آقامحمدی تارباس، مهدی غلامی دف، نگار اعزازی پرکاشن، سیاوش ساکت تنبک از اعضا و نوازندگان گروه «وزیری» هستند.

وی اظهارداشت: همچنین با همراهی وحید تاج خواننده، سوم تیرماه در کرمان و چهارم تیرماه در رفسنجان به صحنه می‌رویم.

ساکت گفت: این کنسرت‌ها با گروه نوازندگان رفسنجان و پاشا هنجنی نی و سینا جهان آبادی کمانچه به عنوان نوازندگان میهمان برگزار می‌شوند.

شبی با داستان موسیقی جنوب توسط گروه «کوش»

کنسرت موسیقی «گروه کوش» شبی با داستان موسیقی جنوب دوم تیرماه ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. در این کنسرت که نخستین اجرای «گروه کوش» در تهران است، قطعات محلی استان هرمزگان با استفاده از سازهای جنوبی توسط هنرمندان این گروه اجرا می‌شود.

سیداحمد پاداش نوازنده و آهنگساز با سابقه هرمزگانی که پیش از این ریاست انجمن موسیقی هرمزگان را نیز برعهده داشته است، مدیریت هنری «گروه کُوش» را بر عهده دارد و سیدمحمد قاسمیان تهیه‌کننده این برنامه است.

کنسرت کیوان ساکت در تبریز تا اجرای «کوش» در تهران

حاجی کل صفر، دیریا بودن موج، عاروس نه رهن، مکن سگده، کجا چاشت اکنی، هوا ضربه شمالن، به هر عیدی و خوشحالی، ای مناره، داد و واویا، بندرعباس شهرُمن و جار اتزه از جمله قطعاتی هستند که توسط گروه «کوش» اجرا خواهند شد.

اعضای این گروه را صالح الهامی، مهزیار روشن، دانیال درستی، مجتبی کهزاد، رامین علی‌پور بندرعباسی، محمدرضا توفیقی، محمدرضا رئیسی‌زاده، اسراء بقازاده، کوثر محبی، حدیث سهرابی و عطیه خادمی به سرپرستی قائم شهمرادی تشکیل می‌دهند. همچنین علی برجیسیان و محمد نوروزی از عوامل اجرایی این کنسرت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha