استفاده از نخبگان و نیروهای توانمند بومی اولویت قالیباف در کردستان خواهد بود

سنندج- ایرنا- رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کردستان گفت: یکی از اولویت‌های دکتر قالیباف درکردستان استفاده از نخبگان و نیروهای توانمند بومی برای توسعه هرچه بیشتر استان خواهد بود.

جلال اصغری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر عمده مشکلات موجود در کشور و به تبع آن در استان کردستان ناشی از مسائل اقتصادی و اشتغال است که دکتر قالیباف توجه به این ۲ مساله مهم را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

وی افزود: کردستان یکی از استان‌هایی است که به دلایل مختلف با عقب ماندگی‌های توسعه‌ای مواجه شده است بر همین اساس قالیباف به توسعه استان و استفاده از مدیران توانمند، باتجربه و بومی توجه ویژه ای خواهد داشت.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در کردستان ادامه داد: توجه به رفع مشکلات و دغدغه‌های کشاورزان و توسعه کشاورزی استان کردستان با توجه به ظرفیت هایی که در این زمینه دارد از دیگر برنامه های اولویت دار قالیباف در کردستان است.

وی یکی دیگر از برنامه‌ها و وعده‌های قالیباف را برداشتن فاصله بین دستمزد و تورم اعلام کرد و گفت: دکتر قالیباف این وعده را هم به بازنشستگان وهم شاغلان داده است که تلاش می کند تورم با حقوق و دستمزد برابری کند.

اصغری یادآور شد: در حال حاضر ستاد انتخاباتی قالیباف در تمام شهرهای استان کردستان فعال است.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha