رییس ستاد قالیباف در لرستان: رییس جمهور را با فضاسازی رسانه ای انتخاب نکنید

خرم آباد - ایرنا - رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف در لرستان گفت: رییس جمهور آینده را نباید تحت احساسات و با فضاسازی رسانه ای انتخاب کرد بلکه باید شناخت درستی از نامزدها به دست آورد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا عزت اله بهاروند در آیین افتتاحیه ستاد حامیان مردمی محمدباقر قالیباف در جنوب شهر خرم آباد افزود: نباید هر فردی را که خوب سخنرانی و یا تحلیل کرد انتخاب کنیم چراکه کشور به فرد اجرایی نیاز دارد.

وی با تاکید بر توجه بر گذشته و عملکرد نامزدها برای انتخاب اصلح تاکید کرد: خواهش من این است که تحت احساسات و فضاسازی رسانه ای رییس جمهور را انتخاب نکنید.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف در لرستان قالیباف را شایسته، خستگی ناپذیر با روحیه جهادی و انقلابی معرفی کرد و گفت: آقای قالیباف فردی میدانی است و اگر کاری را آغاز کند تا آن را انجام ندهد کوتاه نمی‌آید.

بهاروند همچنین گفت: با وجود ظرفیت های متعدد حوزه گردشگری، کشاورزی و معدن اما شرایط فعلی شایسته مردم استان نیست و متاسفانه موانع دست و پاگیر و کم کاری ما را به سمت انحراف برده است.

وی افزود: انتخاب بعضی مدیران ناکارآمد و هدف گذاری هاd غلط باعث شده لرستان در مسیر واقعی خود قرار نگیرد بنابراین رفع بیکاری و اشتغال‌زایی باید به عنوان مطالبه در دستور کار دولت جدید قرار بگیرد.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف در لرستان تاکید کرد: اولین استانی که رییس جمهور شهید بر رفع بیکاری آن تاکید داشت لرستان بود، چرا استانی که در گندم و گوشت قرمز خودکفاست باید این وضعیت را داشته باشد؟

وی اظهار داشت: مطالبه ما از دولت آینده، اقتصادی است و حتما به عنوان کسی که در ستاد آقای قالیباف فعالیت دارم وظیفه خود می‌دانم که این موضوع را پیگیری کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha