مردم با مراجعه به سابقه عملکردی نامزدها فرد اصلح را انتخاب کنند

سنندج- ایرنا- دستیار استاندار کردستان در امر مردمی سازی دولت گفت: مردم با مقایسه صحیح و با رجوع به تاریخ مدیریتی نامزدها می توانند به درستی شخص اصلح را انتخاب کنند.

محمدصادق صادقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از ۲ جریان عمده حضور یافته‌اند و سوابق و تیم مدیریتی این جریانات برای آحاد مردم قابل تشخیص است.

وی با بیان اینکه اعتماد به قدرت مردم و داخل کشور، رویکرد و باور به اصل ما می‌توانیم، باید مورد توجه نامزدها باشد، افزود: مدیریت میدانی، پرکار و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی، میدان دادن به مردم از مولفه‌های اصلی جمهور برای انتخاب باید ملاک عمل باشد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی سازی دولت یادآور شد: شاخصه‌های میدانی رییس‌جمهور شهید نصاب جدیدی در فرهنگ مدیریت ایجاد کرد.

صادقی ادامه داد: مدیریت جهادی و میدانی و حل مسائل مردم بدون اغواگری و ایجاد روحیه خودباوری و نهادن بذر امید در دل مردم توسط شهید جمهور می‌تواند الگونمای مناسبی برای انتخاب فردا اصلح باشد.

وی تاکید کرد: خزانه خالی، استقراض و بدهکاریهای برجای مانده، انبارهای خالی از کالاهای اساسی، توقف ساخت مسکن و تولید خودرو، نارضایتی های عمومی، قطعی برق و جیره بندی آب، از مهمترین چالش هایی بود که شهید رئیسی در ابتدای دولت با آن مواجه شد اما بسیاری از این مشکلات را برطرف کرد.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha