هاآرتص: با کدام ارتش می‌خواهید به جنگ همه دشمنان بروید؟

تهران- ایرنا- رسانه صهیونیستی «هاآرتص» با اشاره به کمبود نیرو در ارتش رژیم صهیونیستی و افول تدریجی آن در طول سالیان گذشته، این سوال را از سران سیاسی و نظامی تل آویو پرسید که با کدام ارتش می خواهند به جنگ با همه دشمنان بروند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مطلبی با اشاره به تصویب پیش نویس قانون معافیت حریدی ها (ارتدوکس های دینی) از خدمت وظیفه اجباری در ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که حتی اگر همه آنها هم به خدمت بروند، باز هم کابینه این رژیم نتیجه ای نخواهد گرفت.

این روزنامه صهیونیستی نوشت: حتی اگر تمام حریدی‌ها به خدمت وظیفه به کار گرفته شوند، منابع انسانی کافی برای تحقق تمام رویاهای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر وجود نخواهد داشت.

پیش نویس قانون معافیت حریدی ها از خدمت وظیفه اجباری اخیرا در قرائت اول در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی و با آرای نمایندگان ائتلاف حاکم تصویب شد. یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تنها نماینده ائتلاف حاکم بود که به آن رای مخالفت داد. این قانون باید در قرائت دوم و سوم نیز در کنست تصویب شود.

روزنامه هاآرتص افزود: در استودیوهای پخش تلویزیونی، در شبکه‌های اجتماعی، در اتاق‌های نشیمن و در پادکست‌ها تمام صحبت‌ها درمورد فرصت‌های از دسته رفته برای نابودی حزب‌الله، اشغال لبنان، شکایت از عدم حمله (گسترده) به شهر رفح (در جنوب نوار غزه) و مطالبه‌گری برای بازگشت زندگی به شهرک‌های (صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه و شمال فلسطین اشغالی) است.

این رسانه صهیونیستی نوشت: تمایل به تسویه حساب با تمام دشمنان اسرائیل (رژیم صهیونیستی) در طول نسل‌های مختلف امری مفهوم است اما در این جا یک سوال بی پاسخ مانده است؛ کجاست آن ارتش معجزه‌گری که دارای ذخایر تمام نشدنی قدرت برای انجام همه این ماموریت ها باشد!

ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که تعداد افسران و نظامیان این رژیم که از ابتدای جنگ علیه ساکنان غزه از هفتم اکتبر۲۰۲۳ ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) زخمی شده‌اند، به سه هزار و ۸۴۸ نفر رسیده که یک هزار و ۹۴۲ نفر از آنها در جریان عملیات زمینی به نوار غزه زخمی شده اند.

بر اساس این بیانیه، ۶۶۲ افسر و نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ علیه غزه در ۷ اکتبر کشته و ۵۸۲ نفر به شدت مجروح شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه خود افزود که ۲۴۱ نظامی این رژیم پس از مجروح شدن در نبردهای غزه همچنان تحت درمان هستند که جراحت ۲۸ نفر از آنها شدید است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش رژیم صهیونیستی در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیش تر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha