۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۷
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85514189
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هراس از تظاهرات حامیان فلسطین؛ امتناع بروکسل از میزبانی دیدار بلژیک با رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- شهرداری بروکسل در بیانیه‌ای اعلام کرد که میزبانی این شهر از دیدار تیم‌های فوتبال بلژیک و رژیم صهیونیستی در لیگ ملت‌های اروپا به‌دلیل مسائل امنیتی و اعتراضات احتمالی، غیرممکن خواهد بود.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، در بیانیه شهرداری بروکسل درباره عدم امکان میزبانی این شهر از دیدار بلژیک و رژیم صهیونیستی آمده است: شهر بروکسل سازماندهی این دیدار در ورزشگاه «کینگ بودوئن» را غیر ممکن می‌داند. پس از بررسی دقیق و عمیق، باید اعلام کنیم که برگزاری چنین دیداری در پایتخت(بلژیک) به ویژه در چنین مقطع حساسی، بدون شک به تظاهرات گسترده منجر خواهد شد و امنیت تماشاگران، بازیکنان، شهروندان و نیروهای پلیس ما را به خطر می‌اندازد.

طبق برنامه قرار است این دیدار ششم سپتامبر(۱۶ شهریور) برگزار شود. جنگ غزه و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه این باریکه اعتراضات گسترده‌ای را در سراسر جهان از جمله بلژیک به همراه داشته است و حامیان فلسطین بارها و بارها اعتراضات ضد صهیونیستی برگزار کرده‌ و در دانشگاه‌ها نیز دانشجویان دست به تحصن زده‌اند؛ اعتراضاتی که به قطع نسبی یا کلی روابط دانشگاه‌های این کشور با بنیادهای حامی رژیم صهیونیستی منجر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha