۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۰
کد خبر: 85514199
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای خط انتقال آب روستاهای فتح و نصر دهلران ۴۸ میلیارد ریال نیاز است

ایلام -ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: اجرای خط انتقال آب شرب روستاهای فتح و نصر بخش دشت عباس دهلران نیازمند ۴۸ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش ایرنا، " سعید هژبری" روز چهارشنبه با حضور در میان مردم روستای فتح در بخش دشت عباس دهلران با اشاره به کمبود آب شرب این روستا و روستای نصر، اظهار کرد: این روستاها دارای جمعیت قابل توجهی بوده و لازم است که کار آبرسانی به این روستاها در اسرع وقت انجام شود.

وی با اشاره به میزان جمعیت دام در این روستاها، اظهار کرد: این عوامل و از طرفی شدت گرمای هوا در این منطقه، موجب افزایش میزان مسرف آب در روستاهای فتح و نصر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با اشاره به بازدید میدانی از این روستاها، اظهار کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته مقرر شد که چاه اطراف این روستاها برای جبران کم آبی، تجهیز و وارد مدار آبرسانی شود.

وی به ۱۱ کیلومتر خط لوله انتقال آب از این چاه اشاره کرد و افزود: باید با تهیه لوله پلی اتیلن توسط آبفا اجرای خط انتقال، به صورت امانی انجام شود و تلاش می شود تا پایان تیرماه آب این چاه وارد شبکه آب شرب منازل شده و مشکلات مردم این منطقه مرتفع شود.

اجرای خط انتقال آب روستاهای فتح و نصر دهلران ۴۸ میلیارد ریال نیاز است

هژبری تاکید کرد: در کوتاه مدت از طریق ظرفیت بخش خصوصی بایستی آبرسانی سیار به این روستاها در دستور کار قرار گیرد تا در دراز مدت مشکل آبرسانی به منطقه مرتفع شود.

وی با اشاره به نیاز به حدود ۴۸ میلیارد ریال، برای اجرای خط انتقال لوله آب، گفت: برای صرفه جویی در هزینه ها به آبفا تاکید شده که این طرح بصورت امانی عملیاتی شود.

فرماندار ویژه دهلران هم گفت: این روستاها بیشتر در تابستان دارای مشکل آب شرب هستند.

"لطیف صادقی" بر لزوم چاره اندیشی برای رفع مشکل آب شرب این روستاها تاکید کرد و افزود: امیدواریم با توجه به حضور و بازدید معاون عمرانی استاندار، جانشین آبفای استان و سایر مسئولان با تامین اعتبار لازم در کمترین زمان ممکن شاهد رفع مشکل کمبود آب شرب در این روستاها باشیم.

به گزارش ایرنا، در این دیدار اعضای شورای اسلامی این روستاها و مردم نیز با معاون عمرانی استاندار ایلام دیدار و خواستار تسریع در رفع مشکل کمبود آب شرب در این روستاها شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha