مواریس: خبری از پیشنهاد کره‌جنوبی ندارم/ امیدوارم در فینال با کیفیت و خوب بازی کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان، از پیشنهاد هدایت تیم ملی کره‌جنوبی ابراز بی‌اطلاعی کرد!

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام حذفی برابر مس رفسنجان، با اشاره به اینکه بازی فردا آخرین دیدار فصل است، گفت: امیدوارم از همه مسابقات امسال لذت برده باشید و از کیفیتی که تیم‌ها نشان دادند، راضی باشید. درباره فینال جام حذفی، امیدوارم سازماندهی هواداران برای تماشای مسابقه فراهم باشد و روی سکوها شاهد فرهنگ ایرانی باشیم. در بازی فردا دو تیم خوب و باکیفیت مقابل هم قرار می‌گیرند و امیدواریم هر دو تیم نمایشگر یک بازی خوب و باکیفیت باشند.

وی درباره اینکه عملکرد او در سپاهان با نتیجه بازی فردا سنجیده می‌شود، تصریح کرد: راه‌های متفاوتی برای زندگی وجود دارد و چنین فکر و ایده‌ای هم که کارنامه من را با نتیجه فردا بسنجند، یک نوع آن است.

مورایس درباره اینکه نامش در بین نامزدهای سرمربیگری کره‌جنوبی قرار دارد، یادآور شد: همیشه و همواره شایعه است و قبل از مسابقات چنین حرف‌های مطرح می‌شود و من به این شایعات احترام می‌گذارم. در حال حاضر اطلاعی از پیشنهاد کره‌جنوبی ندارم اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد و البته زمانی که آن اتفاق رخ داد می‌توانیم درباره آن صحبت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه آیا تمدید قرارداد او منوط به کسب قهرمانی در جام حذفی است، تصریح کرد: اصلا ارتباط و وابستگی بین نتیجه فردا و تمدید قراردادم وجود ندارد. مسابقه فردا تنها یک بازی و فینال جام حذفی است و ارتباطی به سرنوشت من ندارد. آینده کاری‌ من به کیفیت کارم وابستگی دارد و البته آن طوری که می‌بینم حداقل اینطور است. شاید بعضی از مردم که شاهد این ماجرا هستند، کیفیت من برای‌شان وابسته به بازی فردا باشد که به آنها احترام می‌گذارم.

مواریس درباره اینکه چقدر از نویدکیا شناخت دارد، یادآور شد: همان طور که برای خودم آرزوی موفقیت می‌کنم، برای او هم آرزوی موفقیت دارم و به وی احترام می‌گذارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی پرتغال برابر چک در اولین دیدار در یورو ۲۰۲۴، گفت: مهم این است که رقابت‌هایی مانند یورو با برد شروع شود، همه الان می‌دانند که کیفیت‌ها در اروپا چطور است و حریف ساده‌ای در این تورنمنت نداریم و پرتغال با این برد نشان داد که کیفیت خوبی دارد.

وی درباره اینکه آیا از کیفیت سپاهان در فصل جاری راضی است، اظهار داشت: بابت اتفاقی که طول فصل افتاد خوشحال نیستم و امیدوارم برای همه آینده خوبی در پیش باشد. با اگر نمی‌شود زندگی کرد اما شاید آن کیفیتی که لازم بود از پس مشکلات بربیاییم را نداشتیم اما بهترین خودمان را ارائه دادیم.

مورایس درباره برگزاری بازی فردا در ورزشگاه آزادی و یک چمن خوب و همچنین برگزاری این مسابقه با کمک داور ویدئویی، تصریح کرد: نه تنها سپاهان، بلکه تمام فوتبال ایران احتیاج به چمن باکیفیت احتیاج دارد که نشان‌دهنده ارزش گذاشتن به تیم‌هاست. استفاده از کمک داور ویدئویی هم به کاهش خطای انسانی و عدالت کمک می‌کند. دنبال یک بازی با عدالت برای همه هستم.

سرمربی سپاهان درباره سبک بازی با سپاهان هم یادآور شد: شاید فردا یک مقدار دفاعی‌تر بازی کنیم. یکی نگران هافبک‌های تهاجمی است و دیگری نگران هافبک‌های تدافعی. خودم به شخصه نگران بازی فردا مقابل مس رفسنجان هستم. بیشتر آن بالانس مهم است، اینکه بیشتر توپ را در اختیار داشته باشید، کمتر دفاع می‌کنید. ما برای فردا برنامه داریم. اگر دابو بازی نکند، بازیکنانی هستند که بخواهند جایگزین شوند. اسدی را هم یک هافبک نمی‌بینم و بیشتر تهاجمی می‌بینم و بازیکن داریم که در این پست بازی کنند و در بعضی از لحظات یکسری شرایط بهتری داشتند. اسدی الان یک هفته است که از مصدومیت سه هفته‌ای برگشته است. حسین‎‌نژاد و عباس حبیبی هافبک‌های جوانی هستند که می‌توانند فرصت بازی را پیدا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha