فرماندار ملارد:مشارکت بالا درانتخابات تاثیرات مثبتی درمسائل داخلی و خارجی کشور دارد

ملارد- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد گفت:حضور حداکثری مردم درپای صندوق های رای،پیامدهای مثبت و فراوانی در سطح داخلی و بین المللی برای آینده کشور خواهد داشت.

به گزارش ایرنا امین اسدی روز چهارشنبه درجمع اساتید آموزشکده فنی کشاورزی شهریار در بخش صفادشت درسخنانی به حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع میلیونی شهدای خدمت اشاره کرده و افزود: حضور حداکثری مردن در پای صندوق های رای ،این حرکت و حمایت را تکمیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه آیت الله شهید رئیسی، فصل جدیدی از حکمرانی اسلامی مبتنی بر خدمت صادقانه و شبانه‌روزی را در کشور پایه‌ریزی کرد، افزود: در گام اول افزایش مشارکت و در گام بعدی نوع انتخاب مهم است که قطعاً مردم عزیز ایران بهترین فرد را در تراز انقلاب اسلامی انتخاب خواهند کرد.

اسدی با اشاره به برخی دستاوردهای دولت سیزدهم عنوان کرد: افزایش فروش نفت به میزان ۲ میلیون بشکه در روز، رایگان شدن بیمه سلامت تا دهک پنجم، اجزای رتبه بندی معلمان بعد از ۴۵ سال بخشی از این دستاوردهاست.

فرماندار ملارد تصریح کرد: رئیس جمهور شهید، به عنوان نمادی از اعتقادات و ارزش‌های انقلابی، با ایثار و تلاش در راستای تحقق عدالت، برابری و رفاه مردم، در خدمت مردم بود که باید راه نورانیش را با تمام توان ادامه دهیم.

برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه مصادف ۸ تیر در شهرستان ملارد ، ۱۹۱ شعبه پیش بینی شده که از این تعداد ۱۷۹ شعبه ثابت و ۱۲ شعبه سیار می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha