مشارکت پرشور مردم در انتخابات سرگردانی دوباره دشمنان ایران را رقم خواهد زد

ارومیه- ایرنا- نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تبلیغات مسموم دشمنان در فضای مجازی و حقیقی برای جلوگیری از حضور پرشور مردم در انتخابات هشتم تیر امسال گفت: مشارکت پرشور مردم در این انتخابات هم سرگردانی دوباره دشمنان ایران را موجب خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین بیاتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تبلیغات از ابتدای انقلاب بوده و نشانه دست و پازدن و هراس و سرگردانی آنهاست و مردم ما همواره با مشارکت پرشور خود در انتخابات در جهت عکس تصورات دشمنان حرکت کرده اند.

وی اضافه کرد: باوجود برخی مشکلات اقتصادی در جامعه، مردم همچنان به اصل نظام و انقلاب وفادار بوده و چنین مسائلی خللی در وفاداری آنها به انقلاب و نظام به وجود نیاورده است چنان که نمونه بارز این وفاداری را در حضور پرشور مردم در تشییع شهدای خدمت دیدیم.

وی اظهار کرد:ملت ایران به بلوغ اجتماعی رسیده اند و خودشان در بزنگاه‌ها بسیاری از اوقات جلوتر از مسوولان حرکت کرده اند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حضور پرشور ملت ایران در انتخابات تضمین کننده امنیت کشور است و این حضور به معنای تجدید بیعت با اصل نظام جمهوری اسلامی بوده و موجب یاس و نا امیدی دشمنان می شود.

حجت الاسلام والمسلمین بیاتی تاکید کرد: انتخابات این دوره متفاوت تر از دوره های قبل است و ما رییس جمهوری از دست دادیم که در تراز ارزش های ناب انقلاب اسلامی بود بنابراین مردم با حضور در پای صندوق های رای ضروری است به نامزدی رای بدهند که استمرار بخش و دوام دهنده راه شهید رییسی باشد.

وی گفت: خدمت گذاری، اخلاص، مردمداری، پایداری و تاکید بر ارزش های اصیل انقلاب در شهید خدمت آیت الله رییسی تجلی پیدا کرده بود بنابراین انتخاب کنندگان به چنین فردی رای دهند تا راه او ادامه پیدا کند.

وی افزود: فرد منتخب باید نزدیکترین شخص به شاخصه های آیت الله رییسی بوده و وفادار به آرمان های اصیل انقلاب و شاخصه های رییس جمهور شهید باشد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از شرایطی که در قانون اساسی برای رییس جمهور ذکر شده، تقواست، اضافه کرد: بنابراین در فضای رقابت انتخاباتی نباید کسی رقیب خود را تخریب کند زیرا تخریب و توهین، حرام شرعی است.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان‌غربی نیز برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha