امام جمعه شهرکرد: راه رییس‌جمهور شهید با انتخاب فرد اصلح ادامه پیدا می‌کند

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: راه روشن و مسیر درستی که رییس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پایه‌گذاری کرد با انتخاب فرد اصلح در انتخابات هشتم تیر ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان افزود: در آستانه رویداد مهمی قرار داریم و این دوره از انتخابات از جهات مختلفی دارای اهمیت و حساسیت است که می‌طلبد هوشیار و آگاهانه در این عرصه شرکت کرد.

وی ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی بنایی گذاشت و راهی را ریل‌گذاری کرد که برای تداوم این راه روشن نیازمند آن هستیم که فردی اصلح و شایسته در انتخابات پیش رو انتخاب شود در غیر اینصورت تمام این سه سال خدمت دولت سیزدهم از بین خواهد رفت و ضایعه بزرگی به بار خواهد نشست.

امام جمعه شهرکرد توصیه کرد تا انتخابات پیش رو با جدیت و حساسیت لازم پیگیری شود تا در وهله اول مشارکت حداکثری محقق شود و سپس با انتخاب فرد اصلح مسیر روشن دولت آیت‌الله رئیسی ادامه پیدا کند.

نکونام با تاکید بر اینکه بنای معرفی گزینه برای انتخابات پیش رو را نداریم، افزود: با این وجود وظیفه ما اینست که معیارهای فرد اصلح را برای آحاد مردم تبیین کرده تا آنها با شناخت بهتر و آگاهی لازم در انتخابات شرکت کنند.

وی با دعوت از گروه‌های سیاسی و آحاد مردم به وحدت و یکپارچگی در انتخابات پیش رو، یادآور شد: نباید اجازه داد تفرقه و چنددستگی بین مردم شکل گیرد و در نهایت رقابت‌های سیاسی مردم را به سمت وحدت سوق دهد و حضور با بصیرت مردم اجازه ندهد خون آیت‌الله رئیسی پایمال شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار کرد: یادواره شهید سیدمهدی موسوی سرتیم حفاظت رییس‌جمهور شهید که متعلق به استان روستای صالح کوتاه شهرستان کوهرنگ است نیز به زودی در استان برگزار می‌شود.

نکونام با تبریک دهه امامت و ولایت بر حفظ و زنده نگه داشتن حقیقت غدیر تاکید کرد و گفت: ما هر چه داریم از غدیر است چراکه غدیر به ما هویت، کرامت و جایگاه انسانی بخشیده است.

وی همچنین به طرح غنی‌سازی اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: تعطیلات تابستان و اوقات فراغت فرصت مغتنمی است که بتوان نسل جوان را در عرصه تربیتی و مهارتی رشد دهیم.

نکونام افزود: در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت هم نیاز به برنامه داریم و هم از سوی دیگر، دانش‌آموزان باید با انگیزه و جدیت در این دوره‌ها شرکت کنند.

آماده‌سازی ۸۶۵ پایگاه اوقات فراغت در استان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست از آماده‌سازی ۸۶۵ پایگاه اوقات فراغت در این استان خبر داد و گفت: در قالب طرح غنی‌سازی اوقات فراغت ۱۸۰ عنوان برنامه اجرا می‌شود.

ذوالفقار علیخانی افزود: پیش‌بینی می‌شود در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت ۱۰۲ هزار دانش‌آموز شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha