ستاد مرکزی انتخاباتی پزشکیان در ایلام آغاز به کار کرد

ایلام -ایرنا- ستاد مرکزی انتخاباتی مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری شامگاه چهارشنبه با حضور دبیر کل حزب مردمسالاری در ایلام آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، ستاد مرکزی پزشکیان شامگاه چهارشنبه در چهارراه عبداللهی( یکی از مناطق مرکزی شهر ایلام) با حضور مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردمسالاری افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در این مراسم گفت: مسعود پزشکیان معتقد است در عرصه روابط بین الملل باید با همه دنیا جز رژیم صهیونیستی ارتباط داشته باشیم و در راستای گشایش اقتصادی و تعامل با دنیا حرکت می‌کند.

مصطفی کواکبیان افزود: پزشکیان بر ارتباط با همه دنیا از شرق تا غرب و از جنوب تا شمال تاکید دارد و معتقد است که این ارتباط و تعامل، معیشت مردم را بهبود می بخشد.

وی تاکید کرد: اینکه گفته می شود معیشت مردم را به رابطه با غرب گره نمی زنیم نادرست است زیرا وضعیت زندگی مردم به روابط بین‌الملل گره خورده است.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: به قول ها و وعده هایی که پزشکیان می دهد شک نکنید، وی دنبال مطالبات و خواسته های مردم است و از آنها دست نمی کشد.

کواکبیان یادآور شد: از همه درخواست دارم به سراغ کسانیکه با صندوق رای قهر کرده اند بروید، در صورت مشارکت بالای ۶۵ درصدی مردم در انتخابات کار در همان دور اول تمام است و پزشکیان به طور قطع رییس جمهور خواهد بود.

وی تاکید کرد: برخی ها اینگونه می خواهند القا کنند که پزشکیان با حجاب مخالف است در حالیکه به هیچ عنوان اینگونه نیست.

وی تصریح کرد: پزشکیان در خصوص مقوله حجاب معتقد است که وادار کردن مردم به حفظ حجاب با زور و اجبار امکان‌پذیر نیست.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: دولت پزشکیان، دولت سوم روحانی نیست و وی به استفاده از همه سلایق و حفظ انسجام ملی اعتقاد دارد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا مروارید به عنوان رئیس ستاد مرکزی پزشکیان استان ایلام معرفی شده است.

رییس ستاد مرکزی پزشکیان در ایلام از تشکیل ستادهای انتخاباتی در سطح شهرستان های ۱۲ گانه این استان خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ کمیته در حوزه های مختلف از جمله بانوان، فرهنگیان و انرژی نیز تشکیل شده است.

مروارید اظهار کرد: با تأیید و حضور پزشکیان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، فرصت خوبی برای حضور مردم در انتخابات هشتم تیر ماه به وجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته های ستاد مرکزی انتخاباتی پزشکیان برگیرنده اقشار مختلف مردم است.

بر اساس این گزارش، دبیرکل حزب مردمسالاری، همچنین عصر امروز ۳۰ خرداد در شهرستان ایوان حضور یافت و ستاد مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در این شهر با حضور روسای ستاد مرکزی و کمیته های مختلف افتتاح کرد.

"مصطفی کواکبیان" در این مراسم،اظهار کرد: معیشت، اقتصاد مردم و تعامل مثبت با دنیا از شعارهای پزشکیان است که به آنها جامه عمل خواهد پوشاند.

دبیرکل حزب مردمسالاری افزود: تنها فردی که از بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می گوید در عمل تغییراتی ایجاد خواهد کرد، پزشکیان است.

وی تصریح کرد: بر اساس شعارهای پزشکیان و شناختی که از ایشان دارم، به طور قطع مردم با حضور خود در پای صندوق رای به جز پزشکیان به نامزد دیگری در انتخابات ریاست جمهوری رای نخواهند داد.

کواکبیان با تاکید بر اینکه وظیفه همه ما ابتدا حضور در پای صندوق های رای است، گفت: باید همه ملت ایران را به این امر تشویق کنیم که به طور قطع مسعود پزشکیان نیز رای همه ما در هشتم تیر ماه در پای صندوق‌ها خواهد بود.

روز گذشته نیز ستادهای مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی و علیرضا زاکانی دیگر نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز در شهر ایلام افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha