پست برق شهرک صنعتی شیروان با ۶۶۰ میلیارد ریال اعتبار تکمیل شد 

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: اجرای پست برق در شهرک صنعتی شیروان از مصوبه‌های سفر دولت به این استان با ۶۶۰ میلیارد ریال اعتبار در مرحله پایانی و آماده بهره‌برداری است. 

محمدعلی نوایی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اجرای چهار پست برق در شهرک‌ های صنعتی استان از مصوبه های سفر دولت است که اجرایی شده است، در این زمینه برای پست برق شهرک صنعتی در شیروان ۶۶۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد.

وی خاطرنشان کرد: پست برق شهرک صنعتی گرمه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌ رسد، پست برق در شهرک صنعتی فاروج ۲۵ درصد و در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تامین پنج هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر دولت به استان مصوب شد که یکهزار میلیارد ریال از این میزان برای تامین زیرساخت ها است که ۶۰ درصد از این منابع به وسیله سازمان برنامه و بودجه و مابقی از منابع شرکت شهرک های صنعتی تامین می شود.

وی خاطرنشان کرد: ساخت تصفیه‌ خانه فاضلاب در شهرک صنعتی شیروان از دیگر مصوبه های سفر دولت به استان است که در این زمینه ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد و قرار است این‌ پروژه تا پایان سال به بهره‌ برداری برسد.

نوایی افزود: ساخت ۲۳ واحد کارگاهی از دیگر دستاودرهای دولت برای ارتقای زیرساخت های صنایع در این استان است، این واحدهای کارگاهی با ۳۰۰ میلیارد ریال اجرا و به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی گفت: انتقال فیبر نوری به شهرک‌ های صنعتی شیروان و سیساب از دیگر دستاوردهای دولت در این استان است که نشان از توجه شهید رییسی به رونق تولید و اقتصاد دارد.

خراسان شمالی ۹ شهرک صنعی، ۹ ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی دارد.

در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی ۳۲۷ واحد در حال بهره برداری است و اکنون ۹۸۲ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha