مردم با افزایش مشارکت در انتخابات خلق قدرت می‌کنند

تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: از حوزه‌های تعیین کننده در خلق قدرت، افزایش سطح مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای است.

به گزارش ایرنا از اعلام روز پنجشنبه استانداری تهران، حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایشان مساله اول در حوزه انتخابات را مشارکت بالا و موضوع مهم دوم را انتخاب بهترین فرد برای مدیریت دستگاه اجرایی می‌دانند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران در ادامه به تصویب پخش اذان در دستگاه‌های اجرایی و دولتی و مساجد در هنگام وقت شرعی اشاره کرد و افزود: این اقدام سبب می‌شود مردم و شهروندان از اوقات شرعی مطلع شده و شاهد گسترش فرهنگ و مشارکت حداکثری در صفوف نماز جماعت باشیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مهم‌ترین هسته نهاد اجتماعی جامعه خانواده است، ادامه داد: استحکام فکری، اعتقادی سبب می‌شود خانواده‌هایی در تراز اسلامی داشته باشیم.

به گفته وی، در این راستا عمده فعالیت‌های مسوولین در همه حوزه‌ها و گام‌هایی که در نظام اسلامی و عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی بر می‌دارند باید در خدمت سلامت خانواده و شکل گیری جامعه‌ای در تراز فرهنگ اسلامی باشد.

مردم با افزایش مشارکت در انتخابات خلق قدرت می‌کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha