نمایشگاه اوقات فراغت در ارومیه گشایش یافت/حضور استعدادیاب‌ها برای مشاوره به نوجوانان

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به گشایش نمایشگاه اوقات فراغت در ارومیه و تداوم فعالیت آن تا اول تیر گفت: در این نمایشگاه، استعدادیاب های رشته های مختلف ورزشی برای مشاوره به نوجوانان حضور دارند.

سجاد بیرامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری این نمایشگاه در راستای آشنایی خانواده‌ها با رشته‌های مختلف ورزشی و ارتباط با هیات‌ها، کارشناسان و مربیان برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: در صدد هستیم در قالب این نمایشگاه فرزندان و جوانان در فصل تابستان و فراتر از اوقات فراغت بتوانند وارد رشته مدنظر ورزشی شده و آن را ادامه دهند.

وی اظهار کرد: حضور استعدادیاب‌ها و کارشناسان برای بررسی و مشاوره جهت انتخاب مناسب نیز یکی از نکات قوت این نمایشگاه برای کمک به خانواده‌هاست.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: ورزش یکی از بهترین فرصت‌ها برای رشد و ایجاد شرایط مناسب برای اقشار مختلف بوده و در روزهای برگزاری نمایشگاه انتظار داریم این فرصت بتواند شرایط خوبی برای خانواده‌ها رقم بزند.

بیرامی تاکید کرد: ورزش و جوانان آماده است شرایطی مناسب و استاندارد برای ورزش سنین مختلف ایجاد کند و در این مهم از کارشناسان و خبره‌ها بهره گرفته است.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه اوقات فراغت تا اول تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های ارومیه در پارگ جنگلی این شهر دایر بوده و پذیرای خانواده ها خواهد بود.

زمان بازدید از این نمایشگاه، هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha