۵۶۱ شعبه اخذ رای برای انتخابات در ارومیه پیش بینی شد

ارومیه- ایرنا- فرماندار ارومیه گفت: ۵۶۱ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیش بینی شده است.

غلامحسین عماری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۲۹۵ شعبه ویژه شهر ارومیه است که نسبت به انتخابات دوره گذشته هشت شعبه افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۲۱ شعبه در بخش مرکزی، ۴۳ شعبه در بخش سیلوانا و ۴۱ شعبه نیز در بخش نازلو برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: در انتخابات جمعه هفته بعد، ۳۵ شعبه در بخش صومای برادوست و ۲۶ شعبه در بخش انزل ارومیه، آرای مردم را جمع آوری خواهند کرد.

فرماندار ارومیه ادامه داد: نسبت به اسفند سال گذشته که انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، ۱۸ شعبه در کل شهرستان برای سهولت کار مردم افزایش داشته ایم.

عماری گفت: همچنین امسال ۱۶۷ صندوق سیار برای جمع آوری رای در مناطق شهری و روستایی و همچنین سایر مراکز و اماکن از جمله بیمارستان ها، پادگان ها و خوابگاه های دانشجویی در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، جمعه هفته بعد هشتم تیر ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha