شهدا پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را مستحکم کرده‌اند

قصرشیرین- ایرنا- رییس دادگستری قصرشیرین با بیان اینکه شهدا پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم کرده‌اند تاکید کرد که ما باید برای تداوم راه شهدا و در جهت اهداف و رسالت آنها در جامعه تلاش کنیم و ادامه دهندگان  واقعی راه شهیدان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نریمان شفیعی روز پنجشنبه در آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام قصرشیرین با تبریک هفته قوه قضاییه و بزرگداشت یاد شهید بهشتی و شهدای دستگاه قضا و با بیان اینکه نام شهدا و مقام شهادت ماندگار و دایمی و مقدس است، افزود: هیچ خونی بالاتر از خون شهید و هیچ مقام و ارزشی برتر از شهادت وجود ندارد و شهدای ما توانسته‌اند با گذشتن از جان خود به مقام قرب الهی دست یابند.

وی اضافه کرد: امنیت و آرامشی که امروز ما در سایه آن هستیم و عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدان و رشادت جانبازان و ایثارگری و فداکاری رزمندگان است از این رو ما باید همواره نام، عزت و یاد و افتخارات شهدا را نصب العین همیشگی خود قرار دهیم.

آیین معنوی غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای قصرشیرین روز پنجشنبه با حضور فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای اداری و شورای تامین این شهرستان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل و عطرافشانی مزار شهدا، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد که در اوایل جنگ تحمیلی ۲ سال کامل در اشغال متجاوزان بعثی بود.

این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۸۶۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرد که قبور مطهر تعداد زیادی از این شهدا در سایر شهرهای استان کرمانشاه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha