۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸
کد خبر: 85514833
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

علی نصیریان: هنر با زندگی مردم لرستان عجین شده است

۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸
کد خبر: 85514833
علی نصیریان: هنر با زندگی مردم لرستان عجین شده است

خرم‌آباد - ایرنا - پیشکسوت سینما و تئاتر ایران گفت: هنر در لرستان با زندگی و فرهنگ مردمان این منطقه عجین است.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی نصیریان روز پنجشنبه در آئین نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر لرستان در سالن اجتماعات شهید آوینی اظهار کرد: خیلی خوشحال و خرسندم که فرصتی پیش آمد تا به دیدار مردم لرستان و هنرمندان این منطقه بیایم، چراکه اینجا و بسیاری دیگر از سرزمین‌های ایران سرشار از فرهنگ، هنر، رسوم و آواها و نواهاست که به وجود همه ما آمیخته شده و در آن نفوذ کرده است.

وی بیان کرد: هنرمندان عمر خود را برای ارتقای فرهنگ و هنر صرف می کنند، دنبال مسائل حاشیه‌ای نیستند و ذاتا برای خلاقیت زاده شده‌اند.

نصیریان با بیان اینکه هنر، خلاقیت و آفرینش است، افزود: آفرینش مخصوص خداوند و آفریدن چیزی که هر که نمی‌تواند( خلق آثار هنری) کار هنرمندان است.

این پیشکسوت هنر سینما، بازیگری را هنری نیازمند مطالعه و بازدید میدانی دانست و تصریح کرد: بازیگر باید نقش را تجسم و ترسیم و با تمرکز زیاد کاری کند که مخاطب او را باور نماید تا اثر باورپذیری ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه مناطق عشیره نشین ریشه‌های ملت هستند و نباید آنان را فراموش کرد، افزود: اقدام صندوق اعتباری هنر برای تقدیر از هنرمندان ارزشمند و شایسته است.

نصیریان ادامه داد: با عوامل این صندوق در سفرهای زیادی همراه بودم و در مناطقی که انسان‌های شریفی دارد، حضور یافته‌ام و امروز نیز خرسندم که در خدمت شما هستم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha