تعداد پرونده وارده به تعزیرات حکومتی قم ۶۷ درصد رشد داشته‌است

قم- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: تعداد پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی قم در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ۶۷ درصد رشد داشته است.

تقی حسام روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: تعداد پرونده‌های تعزیرات در سه ماه اول سال گذشته از سه هزار و ۳۲۴ فقره به پنج هزار و ۵۵۸ فقره در سه ماه امسال رسیده‌است.

وی اضافه کرد: همچنین تعداد گشت‌های مشترک اداره‌کل تعزیرات حکومتی با متولیان نظارت بر بازار از ۹۷۱ مورد به ۲ هزار و ۲۶۶ مورد افزایش یافته که معادل رشد ۱۳۳ درصدی است.

وی بیان کرد: در سه ماه نخست امسال، پنج هزار و ۵۵۸ فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی وارد شده که چهار هزار و ۵۵۳ پرونده مربوط به کالا و خدمات، ۵۸۷ پرونده مربوط به پرونده قاچاق کالا و ارز و ۴۱۸ پرونده نیز مربوط به بهداشت، دارو و درمان بوده‌است.

حسام گفت:‌ تاکنون به تخلف چهار هزار و ۵۵۰ فقره پرونده رسیدگی و برای متهمین و متخلفان رای صادر شده‌است.

به گفته وی،‌ شعب تعزیرات پرونده‌های قاچاق کالا و ارز را به پرداخت یک‌هزار و ۷۳ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال، کالا و خدمات ۷۰۰ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال و برای پرونده بهداشت، دارو و درمان ۱۱ میلیارد و ۲۰۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرده‌است.

وی همچنین از همشهریان خواست مراتب هرگونه تخلف از سوی اصناف را با شماره ۱۲۴ بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا با سامانه tazirat۱۳۵.ir سازمان تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha