سازمان توسعه تجارت بیشترین مجوز برگزاری نمایشگاه را برای تبریز صادر کرد
عکس آرشیوی است

تبریز - ایرنا - مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز با بیان اینکه در سال جاری سازمان توسعه تجارت بیشترین مجوز برگزاری نمایشگاه را برای تبریز صادر کرده است، گفت: برگزاری ۸۵ نمایشگاه در برنامه امسال است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، حبیب ماهوتی در حاشیه بازدید از غرفه تراکتورسازی در بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری و صنایع وابسته و بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی و صنایع وابسته همچنین از دریافت رتبه الف توسط نمایشگاه بین‌المللی تبریز خبر داد .

وی اظهار داشت: پروانه بهره برداری برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی با رتبه الف از سوی وزارت صمت برای نمایشگاه بین‌المللی تبریز صادر شده است که این پروانه به جهت برگزاری نمایشگاه‌ها بر اساس زمان‌بندی های مشخص شده و رعایت برگزاری با استاندارهای داخلی و خارجی به این مجموعه اعطاء شده است.

ماهوتی یادآور شد: فعالیت نمایشگاه بین‌المللی در واقع شکوفایی اقتصاد، صنعت، رونق کسب‌ و کار استان و حتی کشور را به دنبال خواهد داشت و در واقع شتاب چرخ‌های توسعه‌ای را ممکن خواهد ساخت.

وی با اشاره به نقش و جایگاه تراکتورسازی در کشاورزی و امنیت غذایی تأکید کرد: نمایشگاه کشاورزی بدون تراکتورسازی و آن هم تراکتورسازی تبریز پوچ است و به همین جهت حضور تراکتورسازی عظمت بخش بقیه مسائل نمایشگاهی و همچنین حضور مراجعه‌کنندگان را دوچندان کرده است.

بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری و صنایع وابسته و بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی و صنایع وابسته از تاریخ ۳۰ خرداد تا ۲ تیرماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز در حال برگزاری است .

در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰ شرکت و واحد تولیدی و بازرگانی از ۲۱ استان کشور و چندین شرکت از کشور ترکیه در سه سالن امیرکبیر، پروین اعتصامی و شهریار محصولات خود را در زیربخش‌های مختلف خوراک دام و طیور، تجهیزات مرغداری و زنبورداری و ماشین آلات دامداری، داروهای دامپزشکی و آبزیان، ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، تجهیزات آبیاری و گلخانه‌ای برای بازدید ارائه کرده اند.

ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی دراستان آذربایجان شرقی توسط واحدهای تولیدی، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و آشنایی با سلایق و درخواستهای مصرف کنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha