اجرای ۶۳ پروژه راه و شهرسازی در کشور برنامه قرارگاه خاتم‌الانبیا در سال جاری است

اراک - ایرنا - مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: اجرای ۶۳ پروژه راه و شهرسازی در نقاط مختلف کشور برنامه امسال این قرارگاه است.

به گزارش ایرنا، سردار «محمدرضا رحمانی» روز پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه تقاطع غیر هم سطح امام خمینی(ره) اراک بیان کرد: مهمترین مولفه قرارگاه خاتم‌الانبیا ظریفت فنی و تجهیزاتی است و افتخار این مجموعه استقلال و نداشتن وابستگی به خارج است.

وی عنوان کرد: تقاطع غیر هم‌سطح امام خمینی(ره) اراک دویست و سی و یکمین تقاطع شهری کشور است که تاکنون توسط قرارگاه خاتم ساخته شده و نکته قابل توجه افتتاح همه پروژه‌ها زودتر از موعد مقرر است.

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) اظهار کرد: سال گذشته در بخش راه و شهرسازی ۴۴ پروژه بزرگ توسط این قرارگاه در کشور به بهره‌برداری رسید که ۶ پروژه توسط شخص شهید آیت‌الله رییسی افتتاح شد.

سردار رحمانی ادامه داد: مترو شهر پرند یکی از افتخارات این مجموعه است که در زمان کم و به سرعت انجام و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: همچنین سال گذشته ۱۲ تقاطع غیر هم‌سطح شهری و ۲۴ کیلومتر مترو در کشور به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: این قرارگاه باتوجه به ظرفیت‌های موجود امکان اجرای هر پروژه‌ای در هر سطح و حجم تکنیکی و اجرایی را دارد.

سردار رحمانی خاطر نشان کرد: قرارگاه هیچ‌گاه به دنبال پروژه نبوده و نیست و تنها به مصلحت کارفرما و خدمتگزاری به مردم ورود پیدا می‌کند و انجام کار در مناطق محروم کشور توسط قرارگاه بسیار بیشتر از سایر مناطق است و همواره در اولویت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha