رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی: تداوم مسیر شهدا در راه احقاق حق وظیفه همه مسوولان است

ارومیه- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در راستای احقاق حق و عدالت گام برداشتند، گفت: تداوم این مسیر و تحقق عدالت و صداقت وظیفه همه ما مسوولان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر عتباتی روز پنجشنبه در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا به مناسبت هفته قوه قضاییه در گلزار شهدای باغ رضوان ارومیه افزود: امروز در آستانه هفته قوه قضاییه خانواده بزرگ دادگستری، ادارات تابعه و نهادهای مرتبط در این مکان ارزشمند و مقدس و در جوار شهدا حضور پیدا کرده اند با تمسک به شهیدان و سرور شهدا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تجدید پیمان کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید دکتر بهشتی و شهید خدمت دکتر رییسی اضافه کرد: ما شکرگزار توفیق خدمت به خلق خدا در جهت ایجاد امنیت و آرامش هستیم و تمام توان خود را برای امنیت و حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب که شهدا خون خود را در این راه فدا کردند، به کار می گیریم.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: با شهدا میثاق می بندیم که تا آخرین قطره خون خود در سنگر احقاق حق، پاسدار عدالت و صیانت از آرمان‌هایی باشیم که آنها برترین هستی خود را برای حفاظت از آنها فدا کردند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی: تداوم مسیر شهدا در راه احقاق حق وظیفه همه مسوولان است

به گزارش ایرنا، در این مراسم پرفیض که با حضور پرشور همکاران دستگاه قضایی آذربایجان غربی برگزار شد ضمن قرائت زیارت عاشورا، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم مدیحه سرایی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha