امام جمعه ارومیه: مشارکت بالا در انتخابات عامل ارتقای اقتدار ایران اسلامی است

ارومیه‌- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مشارکت بالا در انتخابات، اقتدارملی را ارتقا بخشیده و اعتلای روزافزون نام ایران را در مجامع جهانی موجب خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شرکت در انتخابات، مساله‌ای مهم و اساسی بوده و برای همه ضروری است، افزود: همه باید در این انتخابات حضور یافته و صالح ترین فرد را برای این مسوولیت انتخاب کنند.

وی اظهار کرد: نامزدهایی که در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم از شورای نگهبان صلاحیت گرفتند، همه سابقه مدیریتی دارند و از این جهت می توان این ها را مطالعه و بررسی کرده و بهترین فرد را انتخاب کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: این نامزدها در عرصه مدیریت بودند و به راحتی می توان افکار و گرایش های آنان را بررسی کرد و یکی از راه هایی که می تواند به ماکمک کند تا فرد اصلح را تشخیص دهیم، افراد حاضر در ستاد های نامزدها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: با این مباحث و همچنین معیار هایی که همواره مقام معظم رهبری بر آنها تاکید داشته اند، می توان در کنار مشارکت بالا، فرد اصلح را نیز برای ریاست جمهوری دوره چهاردهم انتخاب کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که خداوند متعال بهترین فرد را برای کشور ما تقدیر کرده و مردم نیز به ایشان رای دهند تا زمینه اقتدار روزافزون کشور را فراهم کند.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha