۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۸
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85515011
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمانی غدیر در ۳۰۰ شهر کشور برپا می‌شود

۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۸
کد خبر: 85515011
مهمانی غدیر در ۳۰۰ شهر کشور برپا می‌شود

بیرجند - ایرنا - معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امسال مهمانی بزرگ غدیر در ۳۰۰ شهر کشور و حدود ۳۰۰ کیلومتر از شهرها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رضا عزت زمانی روز پنجشنبه در جلسه ستاد برنامه ریزی مراسم دهه امامت و ولایت که با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، افزود: پذیرایی از مهمانان هم با استقرار موکب‌ها در کنار برنامه‌های فرهنگی پیش بینی شده و این اقدامات می‌تواند نگاه متفاوتی در امت اسلامی ایجاد کند.

وی اظهار کرد: سال گذشته جمعیت سه میلیون نفری در جشن غدیر تهران شرکت کردند لذا برگزاری چنین مراسمی نیازمند هماهنگی و برنامه ریزی دقیق است.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی بر لزوم پیش بینی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مهمانان غدیر تاکید کرد و گفت: دعوت مردم به هر شکل ممکن با ابزارهای اطلاع رسانی باید انجام شود.

وی ادامه داد: پیوندهای اجتماعی در شعائر دینی حائز اهمیت است پس باید از بازی‌های سیاسی در این موقعیت‌ها پرهیز کرد.

حجت الاسلام عزت زمانی با تاکید بر اینکه جمع شدن مردم در مراسم بزرگ یک هنر است و هویت دینی جامعه را به نمایش می‌گذارد گفت: همدلی در کارها و پشتیبانی مجموعه‌های مردمی از نهادهای حاکمیتی نیز مهم بوده و مایه برکت است.

مهمانی غدیر در ۳۰۰ شهر کشور برپا می‌شود

وی افزود: غدیر فرصتی برای تببین اندیشه شهید رئیسی است که از لحاظ علم، تقوا و خدمات قابل مقایسه نیست و می‌تواند الگوی متفاوتی برای انقلاب اسلامی باشد.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد که پرچم اقامه غدیر باید همواره بالا باشد و امسال مهمانی کیلومتری بر شکوه جشن می‌افزاید.

وی گفت: خدمات معجزه گونه شهید رئیسی نباید از چشم جامعه پنهان بماند چرا که مردم در کوچه پس کوچه‌های مناطق محروم به چشم خود خدمات رئیس جمهور شهید را دیده‌اند و روایت‌های زیبایی دارند.

حجت الاسلام عزت زمانی با اشاره به اهمیت تصویرسازی از مراسم‌ بزرگ افزود: تصویری که از مهمانی غدیر در خراسان جنوبی منعکس می‌شود، مهم است لذا باید به شکل هنرمندانه از سوی رسانه‌ها منعکس شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم در این نشست گفت: تاکنون ۱۲۰ مجموعه برای برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت و مهمانی غدیر ثبت نام کرده اند و پیش بینی می‌شود این آمار روزهای آینده افزایش یابد.

حجت الاسلام حجت سالاری مکی ادامه داد: ۲۰ موکب اطعام، ۷۷ موکب پذیرایی، ۳۵ موکب کودک و نوجوان، پنج موکب حرفه، ۱۰ موکب رسانه و ۱۱ مورد سایر مواکب هستند.

وی گفت: در مجموع ۱۸ کیلومتر مهمانی غدیر در سطح استان برگزار می‌شود و مواکب عهده دار پذیرایی و خدمات رسانی به مهمانان خواهند بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha