فرهنگیان زمینه مشارکت حداکثری را در انتخابات رئیس‌جمهوری فراهم کنند

شهرکرد - ایرنا- دبیر جمعیت فرهنگیان جوان کشور گفت:فرهنگیان زمینه مشارکت حداکثری را در انتخابات چهاردهمین دوره رئیس جمهوری فراهم کنند.

علی فلاحتکار عصر پنجشنبه در نشست معلم تمدن ساز در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات استان با اشاره به جایگاه معلمان در تعلیم و تربیت نسل جدید، افزود :معلمان دارای جایگاه ویژه هستند.

وی افزود: معلمان در تربیت نسل نوجوان و جوان به عنوان آینده سازان جامعه اثرگذار هستند.

به گفته فلاحتکار، نوجوانان وجوانان امروز دارای تفکرات خاص هستند که این تفکرات را ما نمی‌شناسیم و براساس آن برنامه ریزی نمی کنیم.

معاون راهبردی بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء با اشاره به نقش معلمان به عنوان اصلی‌ترین و بالاترین گروه‌های مرجع ،گفت: فرهنگیان زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری را فراهم کنند.

سعید غلامی افزود: فرهنگیان نقش بی‌بدیل در هدایت و جهت‌دهی در جامعه دارند که این وظایف به حوزه علم و دانش و فضای آموزشی محدوده نیست و معلمان در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نقش آفرین هستند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در ۲۲ بهمن ۹۷ بیانیه گام دوم را صادر کرد، گفت: این بیانیه یک بیانیه رو به جلو و راهگشا برای حرکت به سمت چله دوم انقلاب بود.

غلامی افزود: با ورود به گام دوم انقلاب نخستین رییس جمهور کشور شهید شد و این شهادت الگویی برای پیشرفت و تربیت کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه این بیانیه موتور حرکت جوانان انقلابی و متعهد در گام دوم انقلاب است، اظهار داشت: در این مقطع حساس باید رییس جمهوری انتخاب شود که امتداد دهنده رییس جمهور شهید باشد یعنی مردمی و جهادی کار کند.

غلامی افزود: حواسمان در انتخاب رئیس جمهور باید جمع باشد که مسیر پیشرفت را دنبال کند، نه رئیس جمهوری که مسیر توسعه و پیشرفت را با نگاه غربی ببیند .

به گفته غلامی، رئیس جمهور باید مردمی و در خط مبارزه و خدمت به مردم فعالیت داشته باشد.

به گزارش ایرنا، نشست "معلم تمدن ساز" با همکاری جمعیت فرهنگیان جوان استان و شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان و با حضور دبیر جمعیت فرهنگیان جوان کشور ،قائم مقام جمعیت فرهنگیان کشور و معاون راهبردی قرارگاه خاتم اوصیا کشور برگزار شد.

به گزارش ایرنا، ‌وزیر کشور روز یکشنبه ششم خردادماه ۱۴۰۳ فرمان آغاز فرایند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را صادر کرد؛ انتخاباتی که در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی و تصمیم رؤسای قوای مقننه و قضاییه و سرپرست قوه مجریه، یک‌سال زودتر از زمان خود برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha