مناظره نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در یزد برگزار شد+ فیلم

یزد- ایرنا- مناظره نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روز پنجشنبه با حضور از اقشار مختلف مردم در سالن شهید آوینی دانشکده فنی و حرفه‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در ابتدای این مناظره رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای امام علی(ع) یزد به اهمیت ایجاد زمینه برای مشارکت آحاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و مناظره تاکید کرد.

" کاظم یاوری نسب " با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به خصوص با اشاره به برخی ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی و خدمات شهید دکتر آیت الله رئیسی در خدمت به مردم و کشور بر تداوم راه شهدای نظام اسلامی تاکید کرد.

در ادامه این مناظره نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در استان یزد بر اساس قرعه به ترتیب شامل قالیباف، جلیلی، زاکانی، قاضی زاده هاشمی و پزشکیان در جایگاه مستقر و نسبت به معرفی سوابق علمی و اجرایی و فعالیت‌های مختلف آنها اشاره کردند.

بررسی مشکلات اقتصادی، معیشتی، تورم، نقدینگی و خلق پول، کاهش ارزش پول ملی، خام فروشی، شرایط بانک‌ها، تحریم

آموزش و پرورش، عفاف و حجاب، شعار سال و راه‌های غلبه بر مشکلات فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در ادامه تعدای از شرکت کنندگان در این مناظره به طرح سوالات، پیشنهادات و انتقادات خود و همچنین مطالبات از نامزدهای ریاست جمهوری پرداختند.

مشابه این مناظره توسط تشکل‌های دانشجویی امروز در برخی از مراکز آموزش عالی استان به خصوص در دانشگاه یزد برگزار شد.

۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری مسعود پزشکیان، مصطفی پور محمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی و محمد باقر قالیباف هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha