انتخابات با کمال آرامش در همه شعب اخذ رای کرمانشاه جریان دارد

کرمانشاه - ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با گذشت بیش از هفت ساعت از آغاز کار رای گیری، انتخابات ریاست جمهوری با کمال آرامش در همه شعب اخذ رای کرمانشاه جریان دارد.

به گزارش ایرنا؛ سردار «مهدی حاجیان» روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری بیش از یک هزار و ۶۳۰ شعبه در نظر گرفته شده است و در همه آن ها ماموران پلیس برای تامین نظم و امنیت این رویداد مهم حضور دارند.

وی ادامه داد: با وجود ازدحام جمعیت در اکثر شعب اخذ رای و حضور پرشور مردم، کار رای گیری بدون وقفه و در کمال صحت و سلامت همراه با امنیت کامل در جریان است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آماده باش بیش از هشت هزار نیروی پلیس برای انتخابات امروز گفت: چه آن هایی که در شعب اخذ رای حضور دارند و چه ماموران پلیس راه و راهور که امنیت ترافیکی را برقرار می‌کنند، تا پایان کار رای گیری و انتقال صندوق ها به محل از پیش تعیین شده همچنان مشغول انجام وظیفه خواهند بود.

سردار حاجیان یادآوری کرد: خوشبختانه مردم فهیم کرمانشاه نیز تاکنون همکاری خوبی با ماموران انتظامی و راهور و همچنین دیگر عوامل اجرایی انتخابات داشته اند که امیدوارم این همکاری تا پایان کار رای گیری ادامه داشته باشد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه اضافه کرد: من و همه همکاران در این ماموریت مهم تا لحظه آخر کنار مردم ولایتمدار کرمانشاه خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد فرد یا افرادی بخواهند حلاوت این جشن و پیروزی بزرگ را در کام مردم تلخ کنند.

سردار حاجیان در پایان با دعوت از عموم مردم برای حضور پای صندوق های رای در مدت زمان تعیین شده، گفت: قطعا حضور پرشور مردم در کنار انتخابی اصلح و آگاهانه باعث افزایش اقتدار کشورمان در مجامع جهانی و بین المللی خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه از ساعت ۸ صبح امروز جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در یک هزار و ۶۳۶ شعبه اخذ رای شامل ۹۶۱ شعبه شهری و ۶۷۵ شعبه روستایی آغاز شد.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که از این تعداد بیش از یک میلیون و ۴۶۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

بیش از ۳۲ هزار نفر در استان کرمانشاه کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

چهار نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف هستند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور از ساعت ۸ صبح امروز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha