سردار فضلی: حضور در انتخابات تکلیف انقلابی و اسلامی است

همدان- ایرنا- جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تاکیدات رهبری معظم انقلاب در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیر، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تکلیف انقلابی و اسلامی همه است.

به گزارش ایرنا؛ سردار "علی فضلی" عصر پنجشنبه در بیست و ششمین یادواره ۵۷ شهید والامقام روستای حسین‌آباد شاملو از توابع بخش جوکار ملایر، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات با علم و اطلاعات بر لزوم حضور حداکثری مردم تاکید کردند.

وی بیان کرد: طبق تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب صحنه‌ انتخابات صحنه‌ عزّت و حماسه و صحنه‌ رقابت برای خدمت است و این انتخابات اگر با خوبی و شکوه و عظمت برگزار شود، یک دستاورد بزرگ برای ملّت ایران است.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز کربلای ۵ و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، تاکید کرد: عملیات کربلای پنج شکستن سخت‌ترین دژ دشمن در شلمچه بود که تا تاریخ هست، باید این عملیات روایت شود.

سردار فضلی با بیان اینکه دفاع مقدس نیاز به هیچ تعریفی ندارد و به اندازه‌ای دقیق و صحیح است که اگر خودش را تفسیر کنیم، انسان‌ساز است، افزود: زمانی‌که برای عملیات کربلای پنج مهیا می‌شدیم، قبل از آن عملیات کربلای چهار را رزمندگان انجام داده بودند و حدود ۶ ماه کار آماده‌سازی؛ آموزش، تمرین و رزمایش برای فرماندهان و رزمندگان انجام شد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما در مکتب امام راحل بودیم و برای ادای دین به جبهه رفتیم، لذا شکست و پیروزی برای ما تعیین کننده نبود، چراکه هر کسی به تکلیفش عمل کند، در هر صورت پیروز است.

سردار فضلی: حضور در انتخابات تکلیف انقلابی و اسلامی است

کربلای پنج آزمون سختی برای رزمندگان ما بود

سردار فضلی با اشاره به اینکه در نهایت ندای امام راحل از جماران به گوش رسید که عملیات کربلای پنج را انجام دهیم و حجت بر ما تمام شد، خاطرنشان کرد: فرماندهان و رزمندگان ما سینه‌ها را سپر کرده و اعلام آمادگی کردند، فضای عجیبی بود و در این فضا تصمیم امیران به عملیات در کربلای پنج بود، در حالی‌که بین ما و دشمنان تا ۱۰ کیلومتر باتلاق و میدان مین بود.

وی با بیان اینکه عراقی‌ها در ۲ خط به هم پیوسته‌ای که کمین داشتند، از خط مقدم ما جمعیت‌شان بیشتر بود، ادامه داد: وقتی به دژ شلمچه رسیدیم، پنج تا ۶ متر ارتفاع دیواره دژ بود و توامان سیم خاردار به هم پیوسته بین خط اصلی‌شان مانع وجود داشت و آلوده به میدان مین هم بود.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما آزمون سختی پیش‌رو داشتیم و سه شبانه‌روز در قرارگاه بحث و تبادل نظر کردیم و کار شناسایی شروع شد، با شروع عملیات از ۲۵۰ متر سیم خاردار حلقوی دشمن عبور کردیم و دژ اول را فتح کردیم و با ۲ شب شناسایی رزمندگان به دل شلمچه رسیدند.

سردار فضلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلای پنج، بیان کرد: بسیاری از رزمندگان کفن به تن کردند و تا آخرین قطره خون‌مان بر ایمان‌مان ایستادیم، چراکه جبهه ما جبهه عشق و داوطلبی است و به رزمندگان اعلام کردیم اگر کسی آمادگی ماندن ندارد، می‌تواند صف ما را ترک کند، اما کسی داوطلب برگشتن به پشت جبهه نبود و همه بر آرمان‌های امام ماندند.

سردار فضلی: حضور در انتخابات تکلیف انقلابی و اسلامی است

رزمندگان اسلام کربلای پنج را اسطوره کردند

وی گفت: همه مهیای نبرد بودیم و بخش زیادی از کمین‌های اول و دوم فتح شد و به سمت دژ که رفتیم، عراقی‌ها سخت مقاومت کردند و از پنج و نیم کیلومتر، ۱۸۰۰ متر را تصرف کردیم و جنگی سخت و نابرابر بود.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: هر تلاشی که از رزمندگان و فرماندهان ما برمی‌آمد، روز ۱۹ دیماه به کار بردیم و در این عملیات شهدایی بزرگی را از دست دادیم و ۲۶ شبانه‌روز در خط مقدم ماندیم و ۱۸ شب در حال آفند بودیم.

سردار فضلی تاکید کرد: همه دفاع مقدس برای احیای نماز بود و گروهی با نماز ایستاده بودند و گروهی پیش‌روی می‌کردند و نتیجه کربلای پنج که نتیجه همه گروه‌ها بود، پیروزی بود و به همه اهدافی که داشتیم، رسیدیم.

به گفته وی، در این عملیات نزدیک به پنجاه هزار کشته و زخمی از عراقی‌ها گرفته شد و تعداد زیادی هواپیما، هلیکوپتر، تانک و نفربر یا منهدم شد و یا به غنیمت گرفته شد و رزمندگان ما با وفادای و عشق‌ورزی به امام راحل، این عملیات را اسطوره کردند.

به گزارش ایرنا، بیست و ششمین یادواره ۵۷ شهید سرافراز روستای «حسین‌آباد شاملو» از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر عصر روز پنجشنبه با حضور «امید حسین رحیمی» وزیر دادگستری، «سلمان اسماعیلی» معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر، «احمد آریایی نژاد» نماینده مردم ملایر در مجلس، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، یادگاران دفاع مقدس و اهالی این روستا برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha