قالیباف مسلط ترین مدیر کشور به برنامه هفتم توسعه است

قزوین - ایرنا - دبیر ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف گفت: قالیباف مسلط ترین مدیر کشور به برنامه هفتم توسعه است که می‌تواند آن را به بهترین شکل ممکن اجرا کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمزه صفربیگی روز پنجشنبه در جمع مسوولان ستادهای تبلیغاتی محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان قزوین اظهار کرد: قالیباف با برنامه هفتم توسعه زندگی کرده و اکنون می‌خواهد در مقام اجرای آن برآید.

وی تصریح کرد: داشتن برنامه و فهمیدن یک موضوع کافی نیست، قالیباف هم می‌فهمد و هم اجرا می‌کند، اینکه بتوانی یک برنامه را اجرا کنی، بسیار مهم تر از خود برنامه است.

دبیر ستادهای مردمی قالیباف با بیان اینکه رقیب قالیباف تورم، بیکاری، موانع اقتصادی و زیرساخت‌های فرسوده است، اضافه کرد: امروز خدمات دکتر قالیباف از سوی اندیشکده ها، انجمن‌ها و تمام گروه‌های جهادی برایمردم تبیین می‌شود که این بسیار ارزشمند است.

صفربیگی تاکید کرد: قالیباف می‌خواهد سکان کشور را از راحت طلب‌ها بگیرد و ریل گذاری شهید رییسی را در کشور ادامه دهد.

قالیباف مسلط ترین مدیر کشور به برنامه هفتم توسعه است

وی ادامه داد: قالیباف بر اخلاق مداری تاکید دارد، من نیز به نیابت از ایشان به شما تو صیه می‌کنم در این ۱۰ روز آینده تا انتخابات اگر با کسی صحبت می‌کنید یا نقدی انجام می‌دهید، اخلاق را سرلوحه کاری قرار دهید.

صفربیگی خاطرنشان کرد: ما برآنیم که فرد اصلحی را انتخاب کنیم، خب حالا سوال ایجاد می‌شود چه کسی اصلح است؟ پاسخ این است که باید فردی را انتخاب کنیم که فرزند زمان و مکان باشد.

دبیر ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف یادآور شد: چه دورانی که آقای قالیباف در فرماندهی نیروی انتظامی بود و چه زمانی که شهردار تهران بودند، خدمات بسیار بزرگی صورت گرفت؛ به هرحال همه می‌دانند که تهران بدون خدمات قالیباف غیرقابل تصور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha