دبیر جامعه مبلغین تهران:مردم با انتخاب خود ادامه مسیر دولت شهید رئیسی را فراهم کنند

بوشهر- ایرنا- دبیر جامعه مبلغین استان تهران گفت: مردم فردی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کنند که مسیر دولت شهید رئیسی ادامه پیدا کند.

به گزارش ایرنا " حجت‌الاسلام مرتضی ادیب یزدی " پنجشنبه‌شب در نشست بصیرتی در بوشهر اظهار کرد: لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و حضور گسترده در انتخابات نقشه های دشمنان برای ترویج یاس و ناامیدی در جامعه را خنثی می کند.

دبیر جامعه مبلغین استان تهران گفت: حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیر و انتخاب کاندیدای اصلح زمینه ساز دولتی قوی برای تحقق مطالبات مردم است.

وی افزود: ستادهای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری می‌توانند نقش مهم و اساسی در اقناع افکار عمومی و افزایش مشارکت در انتخابات داشته باشند.

ادیب یزدی یادآور شد: واجدان شرایط رای باید با مشارکت حداکثری برای دفاع از نظام اسلامی ایران حماسه خلق کنند.

وی افزود: ایجاد شور و نشاط و افزایش مشارکت در انتخابات از مهمترین رسالت های ستادهای تبلیغاتی است.

دبیر جامعه مبلغین استان تهران ادامه داد: هر چند دشمنان در تلاش هستند که مانع حضور گسترده مردم در انتخابات شوند اما با مشارکت گسترده در انتخابات باید دشمنان را مایوس و ناامید کنیم.

ادیب یزدی افزود: طی سال‌های اخیر اقدامات بسیار بزرگی برای عمران و آبادانی کشور صورت گرفته است ولی هنوز هم مشکلات وجود دارد که باید زمینه‌ساز توسعه روزافزون باشیم.

وی گفت:مردم استان بوشهر دارای سابقه درخشانی در عرصه مقاومت و مقابله با استعمار و استکبار هستند.

ادیب یزدی افزود: انسجام و اتحاد مردم در استان بوشهر بسیار خوب و ستودنی است.

دبیر جامعه مبلغین استان تهران یکی از مطالبات مردم استان بوشهر را مسئله ته‌لنجی عنوان کرد و افزود: باید به مطالبات این مردم به خوبی توجه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha