تاکید فرماندار گناباد بر تلاش هواداران نامزدهای انتخابات برای تقویت امید و نشاط در جامعه

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد گفت:‌ مسوولان و دست اندرکاران ستادهای تبلیغات و طرفداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در ایجاد امید و نشاط انتخاباتی در جامعه بکوشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا نصیری روز جمعه در نشست وفاق و همدلی مسوولان ستادهای تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان گناباد افزود:‌ باید با پرهیز از هر گونه تخریب و شایعه پراکنی در زمان تبلیغات انتخابات از همه ظرفیت موجود برای تبیین حضور حداکثری مردم در این انتخابات استفاده کرد.

وی ادامه داد:‌ طرفداران و دست اندرکاران ستادهای تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با بیان واقعیتها از بیان مطالب غیر واقعی خودداری و با تبیین خدمات سازنده نظام در سطح کشور و به تبع آن شهرستان گناباد برای مردم در ایجاد امید و نشاط در جامعه تلاش کنند.

فرماندار گناباد برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و تریبون های آزاد را در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در گناباد مهم دانست و گفت:‌ بسترهای لازم بدین منظور برای مسوولان و دست اندرکاران ذیربط و ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فراهم می شود.

نصیری افزود: باید فضایی ایجاد شود که هواداران نامزدهای انتخاباتی در فضای صمیمی همدیگر را نقد کنند و این مساله علاوه بر آشنایی بیشتر مردم با مواضع و رویکردهای این نامزدها،‌ شور و نشاط انتخاباتی را در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان گناباد افزایش می دهد.

وی مشارکت گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تکمیل کننده حماسه حضور مردم در تشییع شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت یاد کرد و گفت:‌ مردم بار دیگر با حضور پرشور در این انتخابات ضمن حمایت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، ترفندهای دشمنان را ناکام می گذارند.

مسوول هیات نظارت بر انتخابات شهرستان گناباد نیز اهمیت زیاد انتخابات ریاست جمهوری در سطح داخلی و خارجی را یادآور شد و گفت:‌ هیات نظارت در کمال بی طرفی همه ظرفیتهای خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم همراه با مشارکت حداکثری مردم به کار می گیرد.

محمدکاظم گلباف گفت:‌ ۲۸۵ نفر از ناظران شورای نگهبان در افزون بر ۹۱ شعبه اخذ رای بر روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نظارت دارند.

نماینده مردم گناباد و بجستان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به این که بر اساس نظرسنجی انجام شده ۶۴ درصد مردم استان خراسان رضوی توجه ریاست جمهوری آینده به مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی را خواستار هستند از طرفداران و ستادهای تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواست که مواضع دقیق و روشن نامزدهای مورد حمایت خود را در این زمینه در تبلیغات برای مردم بیان کنند.

هادی محمدپور با اشاره به مشارکت بالای مردم گناباد در دوره های گذشته انتخابات گفت‌:‌ مردم این شهرستان بار دیگر با حضور گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه دیگری در دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ثبت می کنند.

ستادهای تبلیغاتی محمد باقر قالیباف، سعید جلیلی و مسعود پزشکیان از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون در شهرستان گناباد فعال شده است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ۹۱ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی گناباد برگزار می شود و به طور متوسط در هر شعبه ۲۰ نفر شامل هیاتهای اجرایی و نظارت دست اندرکار برگزاری انتخابات در این شهرستان هستند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha