امام جمعه گناباد:‌ مردم در انتخابات به فردی رای دهند که در راه خدمت خستگی ناپذیر باشد

گناباد- ایرنا- امام جمعه گناباد گفت:‌ مردم با حضور گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به فردی متعهد رای دهند که در راه خدمت خستگی ناپذیر و به جامعه و آرمانهای نظام جمهوری اسلامی وفادار باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد افزود:‌ ملت ایران همان طور که به صورت پرشور در آیین تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت حضور یافتند با مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه دیگری در تاریخ افتخارات نظام جمهوری اسلامی به ثبت می رسانند.

وی ادامه داد: باید با پرهیز از دوقطبی سازی جامعه در قالب تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از همه ظرفیتها برای تبیین حضور حداکثری مردم در این انتخابات بهره گرفت.

خطیب نماز جمعه گناباد گفت: همه جناحها و حریانهای سیاسی وفادار به نظام جمهوری اسلامی و معتقد به ولایت فقیه و علاقه مند پیشرفت کشور در زمینه های مختلف هستند و باید از هر گونه اقدام و بیان مطالبی که منجر به قطبی سازی می شود خودداری کرد.

سرعت بخشی در رسیدگی به پرونده ها مورد توجه مراجع قضایی قرار گیرد

امام جمعه گناباد در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت هفته قوه قضاییه سرعت بخشی در رسیدگی به پرونده های قضایی را خواستار شد و آن را در بازدارندگی احکام قضایی موثر دانست.

حجت الاسلام صادقی نسب افزود: تقویت شوراهای حل اختلاف در سرعت بخشی حل و فصل دعاوی و اختلافها دارای اهمیت است.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha