امام جمعه تربت‌حیدریه:  رییس جمهور باید به مبانی انقلاب پایبند باشد

تربت‌حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌حیدریه بر مشارکت حداکثری با هدف انتخاب اصلح در انتخابات تاکید کرد و گفت: شایسته است مردم رییس جمهوری برگزینند که به مبانی انقلاب اسلامی پایبند باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد معلمی در نماز جمعه امروز تربت‌حیدریه افزود: چشم همه آزادیخواهان جهان حتی در قلب آمریکا و اروپا به جمهوری اسلامی ایران و انتخابات آن دوخته شده است و هر چه میزان مشارکت در انتخابات بیشتر باشد موجب افزایش قدرت کشور در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی می شود.

وی ادامه داد: همچنین مشارکت حداکثری در انتخابات، اولویت اصلی است و هرچه مشارکت بیشتر باشد، قدرت نظام افزایش می یابد و کاهش مشارکت طمع دشمنان را افزایش می‌دهد.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: اولویت بعدی انتخاب اصلح است که بتواند کشور را در مسیر انقلابی خود و در راستای اجرای عدالت به پیش ببرد.

معلمی با قدردانی از برگزاری مناظره ها که امکان بررسی رفتار، عملکرد، نگرش و برنامه‌های نامزدها را فراهم کرده است افزود: می‌توان با دیدن این مناظرات، اصلح را انتخاب کرد و رییس جمهوری باید انتخاب شود که به مبانی انقلاب اسلامی که مردم برای برپایی آن شهید دادند پای بند باشد.

وی ادامه داد: سیاه‌نمایی در انتخابات و مناظره‌ها و نادیده گرفتن دستاوردهای ۴۵ ساله نظام و کشور برای به دست آوردن آرای خاکستری و مردد کمال بی‌انصافی است و البته منکر کمبودها و مشکلات نیستیم اما باید انصاف داشت.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: رییس جمهور باید دشمن شناس باشد و دشمنان از او واهمه داشته‌ باشند و متاسفانه برخی دشمنی دشمنان را قبول ندارند و با وجود آن که خودشان در بطن مسایل هستند، هنوز فکر می‌کنند آمریکا و کشورهای غربی دوست ما هستند.

معلمی در ادامه بر برگزاری با شکوه جشن خیابانی و اطعام روز غدیر تاکید و اظهار کرد: اطعام در این روز بسیار تاکید شده است و این اهمیت این روز بزرگ را می‌رساند از این رو هر کس هر مقدار در توان دارد به اندازه وسع خود اطعام کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha