مشارکت حداکثری در انتخابات؛ تقویت نظام و یاس دشمنان را در پی دارد

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان آستارا با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ضرورت مشارکت حداکثری مردم افزود: در انتخابات مشارکت بالا ضرورتی است که موجب تقویت نظام و یاس دشمنان و تقویت پشتوانه رئیس جمهور منتخب می شود.

حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه نماز جمعه آستارا افزود: موضوع مهم دیگر انتخاب درست و اصلح است که مردم با بررسی سوابق، عملکرد و برنامه های ارائه شده در فرصت تبلیغاتی می توانند به نتیجه برسند و امید است نتیجه نهایی به نفع مردم و کشور باشد.

وی با بیان اینکه مردم به کسی که سخن حق گوید و از سیاه نمایی پرهیز نماید، اعتماد می کنند، اظهار کرد: اگر مردم به مسئولان نظام خود اعتماد نداشتند در تشییع شهدای خدمت میلیونی حاضر نمی شدند.

حجت الاسلام باقری ارومی در ادامه به مناسبت عید سعید غدیر خم به بیان جایگاه و ارزش این عید بزرگ اسلامی و آثار ولایت و امامت در دین مبین اسلام و آداب غدیر پرداخت.

وی با بیان اینکه امامت و ولایت به واسطه عید غدیر یک نعمت الهی است بر لزوم شکرگزاری بر نعمت ها تأکید کرد و با بیان احادیثی از اهل بیت (ع) این نعمت را معنوی و موجب سعادت زندگی دنیا و آخرت دانست که باید فرهنگ آن نسل به نسل انتقال یابد.

خطیب جمعه آستارا با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید بهشتی، این قوه را از ارکان اصلی نظام جمهوری جهت اقامه عدل و احقاق حقوق مظلومان دانست که امروز با توسعه و پیشرفت فناوری ها توانسته با دانش روز خدمات نوینی به مردم ارائه دهد.

حجت الاسلام باقری ارومی، اول تیر ماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را گرامی داشت و از اقدامات این نهاد در نظم دهی و انسجام برنامه های دینی و تبلیغی در عرصه های مختلف روحانیون، مداحان، هیأت های مذهبی و طرح های قرآنی قدردانی کرد.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha