دعوت جامعه دانشجویی فارس به مراسم سخنرانی پزشکیان

شیراز-ایرنا- رییس ستاد دانشگاهیان پزشکیان در استان فارس از دانشجویان و نخبگان علمی استان برای حضور در مراسم سخنرانی این نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش دریافتی ایرنا، سید آیت اله رزمجو شامگاه جمعه بااعلام این مطلب به رسانه ها با اشاره به سفر مسعود پزشکیان به استان فارس و شهر شیراز از جامعه علمی و دانشگاهی دعوت کرد که در مراسم سخنرانی او در ورزشگاه شهید دستغیب حضور پیدا کنند.

وی از اساتید، دانشجویان، کارمندان، پژوهشگران و فناوران دانشگاهها مراکز علمی و تحقیقاتی خواست با توجه به اینکه دکتر پزشکیان از چهره‌های شاخص علمی کشور و فوق تخصص جراحی قلب است این طبیب اخلاق‌مدار را در سفر به شیراز همراهی کنند.

دعوت جامعه دانشجویی فارس به مراسم سخنرانی پزشکیان

این استاد تمام دانشگاه شیراز با اشاره به مهاجرت برخی نخبگان و دانشگاهی ابراز امیدواری کرد که در صورت موفقیت پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری شیب مهاجرت نخبگان به خارج کشور معکوس شود.

به گزارش ایرنا،ستاد انتخابات کشور در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را برگزار کرده است.

شورای نگهبان، اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha