میز خدمت دادگستری استان کرمانشاه در مصلای مسجد جامع برگزار شد

کرمانشاه- ایرنا- میز خدمت دادگستری استان کرمانشاه با حضور معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در مسجد جامع برگزار شد و طی آن با برخی از نمازگزاران دیدار صورت گرفت و به درخواست های قضایی آنان رسیدگی شد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مسئولان قضایی و مدیران ادارات تابعه قوه قضاییه در استان به همراه کارکنان مجموعه خود و ریاست سازمان بسیج حقوق دانان استان و حقوق دانان بسیجی پیش از خطبه های نماز جمعه با جمعی از نمازگزاران دیدار و به درخواست های قضایی آنان رسیدگی کرد.

میز خدمت دادگستری استان کرمانشاه در اولین روز از هفته قوه قضاییه در مصلای مسجد جامع این شهر برگزار شد که در این نشست معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمانشاه و اعضای شورای قضایی استان حضور داشتند و به شکایات مردم رسیدگی کی می کردند.

این میز صبح امروز پیش از مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه، با مردم استان دیدار و دستورات قضایی لازم جهت بررسی درخواست‌های آنان صادر شد.

نیکزاد عباسی «معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان» در حاشیه این برنامه گفت: هدف از برگزاری میزهای خدمت تکریم مراجعین دستگاه قضایی و تسهیل دسترسی آنان به مسئولان است.

وی ادامه داد: رعایت حقوق شهروندی و تلاش برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی مردم از اولیت های تشکیل میز خدمت است و در این دیدارها چنانچه لازم باشد با برقراری تماس تلفنی با مدیران قضایی استان، موضوعات پیگیری و دستورات لازم جهت پیگیری مشکلات مراجعه‌کنندگان صادر می‌شود.

هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله شهید بهشتی است و به همین مناسبت از اول تا هفتم تیرماه به نام هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha