قالیباف مدیری توانمند و آشنا به نقاط قوت و ضعف دولت است

اهواز-ایرنا - رییس ستاد دانشگاهیان حامی «محمدباقر قالیباف» با تاکید بر اینکه این نامزد چهادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مدیری توانمند است گفت: با توجه به سابقه‌ای که قالیباف در مجلس داشته نقاط قوت و ضعف دولت را به خوبی میشناسد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد حسینی جمعه در نشست با روحانیون که در محل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان برگزار شد با بیان اینکه برخی از نامزدها، کارهای اجرایی زیادی داشتند ولی به اندازه قالیباف توانایی کار کردن ندارند اظهار کرد: باید شخصی را انتخاب کنیم که توانمندی لازم را برای اداره کشور داشته باشد.

وی با بیان اینکه قالیباف فرمانده جنگ بوده در شرایط سخت می‌تواند به خوبی بحران را مدیریت کند گفت: وی در قرارگاه خاتم حضور داشت که کارهای بسیاری برای ارتقا و تحول این قرارگاه انجام داده است.

حسینی با بیان اینکه قالیباف در شهرداری تهران تحول بزرگی ایجاد کرد گفت: این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن برخورداری از کارنامه شفافی که دارد از توانایی مدیریت مطلوبی برخوردار است.

رییس ستاد دانشگاهیان حامی «محمدباقر قالیباف» افزود: برنامه هفتم دولت با برنامه‌های کیفی نوشته شده که قالیباف در بند بند این جزییات ورود داشته و اعتقاد دارد به خوبی می‌تواند آنها را اجرا کند.

وی با بیان اینکه برخی از نامزدها می‌گویند برخی برنامه‌ها را نمی‌توان اجرا کرد اظهار کرد: جایگاه قالیباف به عنوان رییس مجلس نشان داده که او در برنامه ریزی و تصمیم گیری‌ها به خوبی عمل کرده است.

قالیباف مدیری توانمند و آشنا به نقاط قوت و ضعف دولت است

رییس ستاد دانشگاهیان حامی «محمدباقر قالیباف» با بیان اینکه رییس جمهور باید آینده‌نگر و همگرایی داشته باشد تا کارها را به نتیجه برساند گفت: شهید آیت الله رئیسی می‌گفت باید مشکلات را با کمک مردم و مسوولان خودمان رفع کنیم که قالیباف نیز چنین روحیه ای دارد.

حسینی با بیان اینکه مخالفان نظام به گونه ای کشور را نشان می‌دهند که گویی وضعیت نسبت به قبل از انقلاب ضعیف شده است افزود: قبل از انقلاب مردم در فقر و فلاکت به سر می‌بردند که در مقایسه با بعد از انقلاب شاهد دستاوردهای بزرگی در نظام هستیم.

قالیباف مدیری توانمند و آشنا به نقاط قوت و ضعف دولت است

رییس ستاد دانشگاهیان حامی «محمدباقر قالیباف» با بیان اینکه باید تلاش کنیم رییس جمهوری انتخاب شود که راه رییس جمهور شهید را ادامه دهد گفت: شهید آیت الله رئیسی به دنبال رفع فقر در کشور بود و این مسیر باید با جدیت بیشتری تداوم یابد.

وی با اشاره به حضور مستمر آیت الله رئیسی در جمع مردم گفت: رییس جمهور شهید کشورمان، فردی بود که برای رفع مشکلات مردم به صورت میدانی و جهادی عمل می کرد.

قالیباف مدیری توانمند و آشنا به نقاط قوت و ضعف دولت است

حسینی خاطر نشان کرد: شهید جمهور فردی بود که کاملا مشکلات مردم مناطق محروم را میشناخت و با دلسوزی به دنبال رفع مشکلات بود.

به گزارش ایرنا، فعالیت ستادهای انتخاباتی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از هفته گذشته به صورت رسمی آغاز شده و دفاتر انتخاباتی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان همزمان با سایر استان ها آغاز بکار کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha