۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۱
کد خبر: 85515749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور تیم جوانان پرسپولیس در ایلام

۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۱
کد خبر: 85515749
حضور تیم جوانان پرسپولیس در ایلام

ایلام - ایرنا - تیم جوانان پرسپولیس تهران برای برگزاری اردوی ورزشی و دیدارهای دوستانه به مدت یک هفته وارد ایلام شد.

به گزارش ایرنا، مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام روز جمعه در آیین استقبال جامعه ورزش و جوانان استان از تیم فوتبال جوانان پرسپولیس تهران، با قدردانی از مسئولان و بازیکنان جوان این تیم، اظهار کرد: تیم جوانان پرسپولیس تا چهارشنبه هفته آینده در ایلام اردو خواهد داشت و علاوه بر تمرینات مشترک، دو دیدار دوستانه در روزهای یکشنبه و سه شنبه مجموعه ورزشی عدالت برگزار خواهند کرد

"سعید خسروی نژاد" ابراز کرد: برگزاری اردوی تیم‌های باشگاهی فرصتی طلایی برای توسعه گردشگری ورزشی استان است.

وی افزود: تیم جوانان پرسپولیس ظهر روز شنبه در مراسمی با شهدای زمین فوتبال چوار در سال ۱۳۶۵ تجدید میثاق خواهند کرد و در همان روز نیز بازدید علمی از شرکت پتروشیمی ایلام خواهند داشت.

خسروی نژاد ادامه داد: عصر روز یکشنبه ساعت ۱۷:۳۰ نیز مسابقه فوتبال دوستانه بین تیم جوانان پرسپولیس ایلام با تیم جوانان پرسپولیس تهران در محل استادیوم عدالت (قلاویزان) برگزار می شود.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام ابراز کرد: روز سه شنبه ساعت ۱۷:۳۰ نیز مسابقه دوستانه تیم صنعت نفت و گاز ایلام با تیم جوانان پرسپولیس تهران برگزار خواهد شد.

خسروی نژاد با بیان اینکه استادیوم ورزشی عدالت ایلام از لحاظ زیباسازی و چمن در وضعیت استاندارد است، ابراز کرد: امکانات ریکاوری از جمله استخر و سونا برای ورزشکاران تیم پرسپولیس پیش‌بینی شده است.

خسروی نژاد از عموم مردم به ویژه علاقه مندان به فوتبال برای تماشای مسابقات دوستانه تیم فوتبال جوانان پرسپولویس تهران دعوت کرد.

استادیوم ۱۵ هزار نفری عدالت ایلام در مجموعه ورزشی قلاویزان در بلوار مهران شهر ایلام واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha