انتخابات ریاست جمهوری در ۲۷۲ شعبه اخذ رای در شهرستان اسلامشهر برگزار می شود

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار شهرستان اسلامشهر از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۲۷۲ شعبه اخذ رای خبر داد و گفت: ۲۶۲ شعبه ثابت و ۱۰ شعبه سیار برای انتخابات روز هشتم تیر تعیین شده است.

به گزارش ایرنا، حسین حبیبی با اشاره به برگزاری جلسات هیات اجرایی و کمیته های هشت گانه ستاد انتخابات اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته آمادگی لازم جهت برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان وجود دارد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه ۷ هزار نفر از اقشار مختلف در قالب عوامل اجرائی، نظارت، بازرسی، انتظامی و خدماتی در روند برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت افزود: پس از تعیین شعب اخذ رای و مشخص شدن عوامل اجرائی ارائه آموزش های لازم به صورت حضوری و غیر حضوری به دست اندرکاران برگزاری انتخابات نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات اظهار داشت: از مردم شریف اسلامشهر که همواره در مقاطع مهم و حساس با حضورشان در صحنه از نظام و انقلاب اسلامی پشتیبانی کردند، دعوت می کنیم تا در روز جمعه هشتم تیرماه نیز حضوری گسترده و بانشاط در پای صندوق های رای داشته باشند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی هر چه در توان داشت برای خدمت به مردم بکار گرفت و در راه خدمت نیز به شهادت رسید خاطر نشان کرد: امیدواریم هر فردی که انتخاب خواهد شد راه مقدس شهید خدمت را ادامه دهد و بتواند در زمینه گره گشایی از زندگی مردم مفید باشد.

برگزاری آئین تکریم و معارفه بخشدار چهاردانگه با حضور فرماندار اسلامشهر

فرماندار :انتخابات ریاست جمهوری در ۲۷۲ شعبه اخذ رای در شهرستان اسلامشهر برگزار می شود

آئین تکریم از علی نعمتی و معارفه اصغر باقری به عنوان سرپرست بخشداری چهاردانگه با حضور فرماندار اسلامشهر برگزار شد.

در این مراسم که معاونین سیاسی، اجتماعی و عمرانی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان و بخش چهاردانگه نیز حضور داشتند حسین حبیبی در سخنانی اظهار داشت: علیرغم تلاش های صورت گرفته و خدمات ارائه شده در بخش های مختلف در دو سه سال اخیر، حق مردم این بخش ادا نشده است.

حبیبی با اشاره به اینکه چهاردانگه با وجود جمعیت به مراتب کمتر از امروز سالهای دفاع مقدس ۲۰۰ شهید گرانقدر را تقدیم میهن اسلامی کرده افزود: به دلیل بی توجهی ها به چهاردانگه در ادوار گذشته این شهر پیشرفت چندانی متناسب با ظرفیتها و توانمندی های خود نداشته است.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه با تلاش های بخشدار و حمایت های امام جمعه چهاردانگه اقدامات قابل توجهی در زمینه رفع مسائل و مشکلات این بخش انجام شده گفت: امیدواریم با نگاه ویژه دیوان عدالت اداری و تعیین تکلیف حکم موقت مربوط به شهردار چهاردانگه، شاهد ثبات در مدیریت شهری و بهبود خدمات دهی این مجموعه به مردم این شهر باشیم.

در بخش پایانی این مراسم ضمن تجلیل از فعالیت ها و تلاش های علی نعمتی بخشدار پیشین چهاردانگه، اصغر باقری به عنوان سرپرست بخشداری چهاردانگه معرفی و حکم انتصاب او که توسط استاندار تهران صادر شده اهدا شد.

پیام تبریک فرماندار شهرستان بمناسبت قهرمانی تیم بسکتبال طبیعت اسلامشهر در لیگ برتر

فرماندار :انتخابات ریاست جمهوری در ۲۷۲ شعبه اخذ رای در شهرستان اسلامشهر برگزار می شود

فرماندار شهرستان در پیامی قهرمانی تیم طبیعت اسلامشهر در لیگ برتر کشور را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک حسین حبیبی آمده است: قهرمانی تیم بسکتبال طبیعت اسلامشهر در لیگ برتر کشور که موفقیتی کم نظیر و درخشان در عرصه ورزش شهرستان به شمار می رود را به مردم عزیز اسلامشهر، بسکتبالیستها، اعضای کادر فنی و مدیریتی این تیم و جامعه ورزش شهرستان تبریک و تهنیت می گویم.

حضور تیمی از شهرستان اسلامشهر در لیگ برتر بسکتبال کشور و کسب عنوان قهرمانی این رقابتها بیانگر توانمندی و ظرفیت قابل توجه ورزش این شهرستان است که این مهم به مدد سرمایه گذاری بخش خصوصی و تلاش و همت تمامی اعضای تیم بسکتبال طبیعت و دلسوزان، دست اندرکاران و علاقمندان ورزش اسلامشهر به دست آمده است.

امیدوارم این افتخارآفرینی در آینده نیز تداوم داشته باشد و بیش از پیش شاهد موفقیت و سربلندی ورزشکاران و تیم های ورزشی شهرستان اسلامشهر که به دیار قهرمانان و نام آوران ورزشی شناخته می شود، در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

بازدید فرماندار اسلامشهر از عملیات اجرایی ایستگاه متروی چهاردانگه 

فرماندار اسلامشهر امروز جمعه یکم تیرماه از عملیات اجرائی ایستگاه متروی چهاردانگه بازدید کرد.

 در این بازدید که بخشدار جدید چهاردانگه، رئیس شورای اسلامی و سرپرست شهرداری نیز حضور داشتند، حسین حبیبی در جریان میزان پیشرفت و روند اجرای ایستگاه متروی چهاردانگه قرار گرفت.
 

شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha