ترور ۲ جوان فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ۲ جوان فلسطینی در شهر قلقیلیه در کرانه باختری را ترور کرده و به شهادت رساندند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطین، ۲ جوان فلسطینی بعدازظهر امروز (جمعه) در حالی که سوار بر خودروی شخصی بودند توسط اعضای یگان ویژه رژیم صهیونیستی ترور شدند.

شاهدان عینی به خبرنگار خبرگزاری «معا» فلسطین گفتند که اعضای یگان ویژه رژیم صهیونیستی با نفوذ به داخل شهر، سرنشینان خودرو حامل ۲ جوان فلسطینی را به رگبار گلوله بستند که در پی این حمله ۲ جوان فلسطینی شهید و تعدادی مجروح شدند.

این خبرگزاری اضافه کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از این ترور، خودروی شهدا را مصادره کرده است.

در این پیوند، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که «محمود حسن عبدالرحمان زید» ۲۸ ساله و «ایهاب عبدالکریم موسی ابوحامد» ۲۹ ساله ظهر امروز جمعه به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل در قلقیلیه به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا، از زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در هفتم اکتبر، ارتش این رژیم بر دامنه عملیات خود در کرانه باختری افزوده است.

همزمان با جنگ ویرانگر در نوار غزه که تاکنون ده‌ها هزار شهید بر جای گذاشت، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند و کرانه باختری شاهد موجی از تنش ها و درگیری های میدانی بین فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم اسرائیل و یورش به محله ها و بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست ها است.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد اخیرا اعلام کرده است که بازداشت های خودسرانه دسته جمعی، بازداشت های غیرقانونی و موارد شکنجه گزارش شده و سایر اشکال بدرفتاری با زندانیان فلسطینی را در کرانه باختری ثبت کرده است.

شهادت بازیکن تیم فوتبال الاهلی فلسطین در بمباران غزه

در خبری دیگر مرکز اطلاع رسانی فلسطین از شهادت «احمد ابو العطا» بازیکن تیم فوتبال الاهلی فلسطین همراه با همسر و فرزندانش در پی بمباران خانه اش توسط جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی که ظهر امروز جمعه انجام شد، خبر داد.

ترور ۲ جوان فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش ایرنا، با گذشت نزدیک به ۹ ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha