۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۸
کد خبر: 85515887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یورو ۲۰۲۴؛ برتری اتریش مقابل لهستان/ خداحافظی زودهنگام یاران لوا؟

تهران- ایرنا- تیم فوتبال اتریش در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا برابر لهستان به پیروزی رسید.

به گزارش ایرنا، در چارچوب دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۴ اروپا، تیم‌های اتریش و لهستان از رقابت‌های گروه D از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (جمعه) در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف هم رفتند.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که با توجه به شکست در بازی اول، به دنبال کسب اولین برد بودند. لهستان در بازی اول دو بر یک مغلوب هلند شده بود و اتریش هم یک بر صفر به فرانسه باخته بود.

در این دیدار اتریش برتر ظاهر شد و توانست با نتیجه ۳ بر یک لهستان را شکست دهد و اولین برد را در یورو کسب کند.

برای اتریش در این مسابقه ترائونر در دقیقه ۹، کریستوف بوامگارتنر در دقیقه ۶۶ و مارکو آرناتوویچ در دقیقه ۷۸ و از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند. تک گل لهستان را کریشتوف پیانتک در دقیقه ۳۰ به ثمر رساند.

اتریش با این برد ۳ امتیازی شد و لهستان که در دو بازی اخیر بدون روبروت لواندوفسکی، مهاجم مشهور و مصدومش به میدان رفته است، با دو شکست از دو مسابقه بدون امتیاز باقی ماند.

البته لواندوفسکی برای دقایقی برای لهستان به میدان آمد.

در دیگر مسابقه این گروه، از ساعت ۲۲:۳۰، تیم‌های هلند و فرانسه به مصاف هم می‌روند.

ترکیب اولیه تیم ملی اتریش:

پاتریک پنتز، فیلیپ ام ونه، فیلیپ لینهارت، ترائونر، استفان پوش، فلورین گریلتسچ، نیکولاس سیوالد، مارسل سابیتزر، کنراد لایمر، کریستوف بوامگارتنر و مارکو آرناتوویچ

سرمربی: رالف رانگنیک

ترکیب اولیه تیم ملی لهستان:

وویژیک شزنی، یان بدنارک، پاول دیویدوویچ، یاکوب کیویور، پرژمیسلاو فرانکوسکی، یاکوب پیوتورسکی، بارتوش اسلیسز، نیکولا زالوسکی، پیوتر زیلنسکی، آدام بوکسا و کریشتوف پیانتک

سرمربی: میکال پروبرس

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha