ستاد انتخاباتی  امید "مسعود پزشکیان" در یزد فعال شد+فیلم

یزد - ایرنا- ستاد انتخاباتی بخش امید " مسعود پزشکیان" نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه شب با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم در یزد راه‌اندازی شد.

به گزارش ایرنا، " محمدرضا عارفی " مسئول ستاد مردمی بخش امید پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان یزد در آیین افتتاح این ستاد به اهمیت جلب حضور و مشارکت جوانان در انتخابات هشتم تیرماه امسال تاکید کرد.

همچنین در این مراسم " محمد علی طالبی " رییس ستاد پزشکیان در استان یزد از دست اندرکاران ستاد امید قدردانی کرد و گفت: مهمترین موضوع در انتخابات، ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت اقشار مختلف به خصوص جوانان و بانوان است.

وی بیان کرد: ایجاد ستاد امید زمینه لازم را برای فعالیت قشر جوان در انتخابات ریاست جمهوری فراهم می‌کند و ستاد پزشکیان در این خصوص در سطح استان برنامه دارد و همه باید برای حضور پرشور مردم در این عرصه تلاش کنند.

ستاد مردمی بخش امید پزشکیان در صفائیه و ابتدای خیابان خیام روبروی پمپ بنزین قرار دارد.

اجرای سرودهای انقلابی و همچنین پخش چند کلیپ از دیگر بخش‌های آیین آغاز به کار ستاد امید پزشکیان در یزد بود.

شورای نگهبان قانون اساسی اسامی ۶ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرده است که بر اساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha