۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۴۲
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85515910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

یک مقام ارشد نظامی رژیم صهیونیستی: حمله به حزب الله جنگ منطقه‌ای را به دنبال خواهد داشت

تهران-ایرنا-فرمانده ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب هشدار داد: حمله به حزب الله، جنگی گسترده و منطقه‌ای را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، ژنرال «اسحاق بریک» در این باره گفت: محافل سیاسی و نظامی که در هفتم اکتبر بزرگ‌ترین شکست و فاجعه را برای "اسرائیل" از زمان تاسیس آن به بار آورند، به دنبال آن هستند که شکست را این بار به شیوه‌ای بسیار خطرناک‌تر تکرار کنند.

وی تصریح کرد: طرح ابتکاری رئیس ستاد کل ارتش و وزیر دفاع با موافقت نتانیاهو برای حمله همه جانبه به حزب الله، جنگی منطقه‌ای را در ۶ عرصه برای "اسرائیل" به همراه خواهد داشت و اسرائیل را نابود خواهد کرد.

بریک گفت که هر روز هزاران موشک، راکت و پهپاد به سوی ما شلیک خواهد شد.

وی همچنین اظهار کرد که این طرح خودکشی دسته جمعی به رهبری نتانیاهو، گالانت و هالیوی است که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند، به همین خاطر سرنوشت "اسرائیل" را گرو گذاشتند و همه را با خود به سمت نابودی می‌کشانند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌ های صهیونیست نشین نزدیک مرز لبنان فرار کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha