ستاد "میثاق با ابراهیم" هواداران جلیلی در بوشهر آغاز بکار کرد

بوشهر-ایرنا- ستاد انتخاباتی "میثاق با ابراهیم" هواداران سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بوشهر آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس ستاد مردمی "میثاق با ابراهیم" سعید جلیلی در استان بوشهر شامگاه جمعه در این آیین گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون هر جا نظام در خارج از مرزها موفق ظاهر شده بخاطر دیپلماسی بوده و اکنون در بین نامزدهای انتخاباتی سعید جلیلی همیشه دارای توان دیپلماسی قوی بوده است.

«جعفر پورکبگانی» افزود: امروز دنیا ناراحت از اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی است و به گفته شهید بهشتی آمریکا و مخالفان ایران باید از پیشرفت و اقتدار کشور عصبانی باشند و از این عصبانیت بمیرید.

رئیس ستاد مردمی "میثاق با ابراهیم" سعید جلیلی در استان بوشهر ادامه داد: چنانچه به دهه شصت نگاه و آمدن پای صندوق با این نوع نگاه باشد، دولتی که روی کار می آید دولت منتخب با تفکر دهه شصتی منجر به پیشرفت و ایجاد آینده‌ای موفق برای کشور می‌شود.

پورکبگانی اضافه کرد: چنانچه نگاه غیر از این و نگاه حل مشکلات به غرب باشد این رویکرد منجر به شکست می‎‌شود.

بیشتر بدانید

مسئولان ستادهای جلیلی در استان بوشهر منصوب شدند

جلیلی می تواند در رفع مشکلات کشور اثر گذار باشد

فیلم/ سخنرانی مسئول ستادهای مردمی سعید جلیلی در جمع بوشهری‌ها

وی گفت: با این حال اعتقاد دارم جلیلی می تواند اقتدار در دیپلماسی را محقق کند و با کمک گرفتن از نیروهای کارآمد در مقوله‌های اقتصاد، اشتغال، تولید و نبود وابستگی به سایر کشورها به موفقیت بیش از پیش ایران اسلامی کمک کند.

رئیس ستاد مردمی "میثاق با ابراهیم" سعید جلیلی در استان بوشهر ادامه داد: امروز وظیفه همگان است تا آن چیزی که به نفع نظام جمهوری اسلامی رقم بخورد و نفع نظام بدون شک منجر به عصبانیت بدخواهان نظام خواهد شد.

وی افزود: امروز نگاه‌های کهنه، بی جهت و بی ثمر رنگ باخته و ۲ جبهه وجود دارد که جبهه نخست جبهه انقلاب و جبهه دوم نیز نسبت به انقلاب اعتقاد ندارد.

پورکبگانی اظهار کرد: افرادی که امروز بعد از شهادت آیت الله رئیسی، انتخابات ریاست جمهوری را دنبال می کند نگاه تکلیفی دارند زیرا انتخابات این دوره بسیار مهم‌تر از دوره‌های گذشته است.

رئیس ستاد مردمی "میثاق با ابراهیم" سعید جلیلی در استان بوشهر یادآور شد: تمام دنیا اکنون به ایران و نوع حرکت مردم نگاه می‌کنند و کسانی که در انتخابات مجلس پای صندوق آمدن را تقویت نظام می دانستند یک زمانی احساس داشتند با این حرکت تقویت نظام زیر سوال ببرند.

پورکبگانی بیان کرد: این افراد همان زمان متوجه راهی جز تسلیم در برابر اراده مردم ندارند و امروز سکوت پیشه کرده و با هر نگاهی چه مثبت و منفی باید بدانند مردم وظیفه خود را انجام می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha