۲ تیر ۱۴۰۳، ۶:۲۷
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85515968
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نگرانی اسرائیل از حملات حزب الله به نیروگاه‌های برق سرزمین های اشغالی

تهران-ایرنا- رژیم صیهونیستی از حملات حزب الله البنان به نیروگاههای و قطع برق ابراز نگرانی کرده و رادیو ارتش رژیم صهیونیستی بامداد شنبه در گزارشی گفت که خرید موتورهای برق شخصی در اسرائیل ۵۰۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که افزایش ۵۰۰ درصدی خرید موتوربرق خانگی از ترس آن صورت می‌گیرد که حزب‌الله نیروگاه‌های اصلی برق اسرائیل در هرگونه جنگ احتمالی آینده را نابود کند.

یک پایگاه خبری رژیم صهیونیستی نیز در این باره هشدار داد: جنگ در شمال اسرائیل بیش از هر زمان دیگری نزدیک است.

از سوی دیگر، مقامات ارشد نظامی رژیم اسرائیل نسبت به هرگونه تشدید تنش با حزب الله هشدار داده اند.

در همین ارتباط، «اسحاق بریک» یکی از فرماندهان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب هشدار داد: حمله به حزب الله، جنگی گسترده و منطقه‌ای را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: طرح ابتکاری رئیس ستاد کل ارتش و وزیر دفاع با موافقت نتانیاهو برای حمله همه جانبه به حزب الله، جنگی منطقه‌ای را در ۶ عرصه برای "اسرائیل" به همراه خواهد داشت و اسرائیل را نابود خواهد کرد.

بریک گفت که هر روز هزاران موشک، راکت و پهپاد به سوی ما شلیک خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌ های صهیونیست نشین نزدیک مرز لبنان فرار کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha