برگزاری تریبون آزاد در برخی میدان‌های اصفهان با هدف افزایش مشارکت انتخاباتی

اصفهان- ایرنا- رییس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان گفت: تریبون آزاد در برخی از میدان‌های کلانشهر اصفهان با هدف افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان روز شنبه به نقل از محمدعلی مهره‌کش اضافه کرد: جدای از تبلیغات شهری، برنامه‌هایی نیز در سطح دانشگاه‌ها به‌منظور افزایش مشارکت انتخاباتی برگزار شده است.

مهره‌کش در نشست هم‌اندیشی با حضور نخبگان و صاحب‌نظران استان اصفهان در ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف، گفت: برنامه‌هایی برای اقشار مختلف مردم داریم تا وارد عمل شوند و از این فرصت اندک بیشترین استفاده را ببرند.

وی ادامه داد: در این ستاد جمع‌آوری کمک هزینه‌های انتخاباتی مردمی تدارک دیده شده است البته برخی نیز در تامین اقلام، مکان و امکانات دیگر کمک کرده‌اند.

رییس ستاد مرکزی قالیباف در استان اصفهان تصریح کرد: با احترام به همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری معتقدیم این نامزد امتیاز بیشتری نسبت به دیگران دارد و کارنامه وی شاهدی بر این ادعاست.

وی تاکید کرد: ما به مدیری نیاز داریم که اعتقاد به قانون و توانایی اجرای آن را داشته باشد.

نماینده ادوار مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: ما باید مسوول با بصیرت و کسی که شایسته این مسند است را انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام‌ احمد سالک اضافه کرد: فرد اصلح باید اهل بصیرت باشد و جامعه و راه‌های برون رفت از مشکلات آن را بشناسد.

وی با بیان اینکه فرد اصلح باید صبور و با برنامه باشد، ادامه داد: کسی که شکیبا نباشد و با چند حاشیه از میدان به‌ در شود صلاحیت ریاست جمهوری ندارد.

حجت الاسلام سالک با اشاره به دیگر ویژگی‌های فرد اصلح گفت: این فرد باید مدیر، مدبر، فعال، پُرکار، آگاه و انقلابی باشد و فعال به کسی گفته می‌شود که سوابق اجرایی و عملکرد مدیریتی داشته باشد.

وی تصریح کرد: بر اساس معیارهایی که برشمردم، از میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، فردی که در کارنامه خود مدیریت جنگ، نیروی انتظامی، شهرداری و مجلس را دارد و در جلسه‌های سران سه قوه شرکت کرده و کشور را به خوبی می‌شناسد، محمدباقر قالیباف است.

عباس حاج رسولی‌ها، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با بیان اینکه طبق قانون اساسی تصمیم‌گیری‌ بر عهده مجلس و شوراهاست، گفت: یکی از مشکلات دولت‌ها این بوده که از ظرفیت شوراها به خوبی استفاده نشده است.

به گزارش ایرنا، سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی بر اساس مصوبات هیأت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.

طبق اعلام وزارت کشور، با مشخص شدن نامزدهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری و آغاز فرایند تبلیغات، روز جمعه هشت تیر سال‌جاری، انتخابات برگزار و چهاردهمین رییس جمهور توسط مردم برگزیده خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha