۲ حادثه رانندگی در مشگین‌شهر سه فوتی و ۶ مصدوم برجا گذاشت

اردبیل - ایرنا - روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل اعلام کرد: واژگونی ۲ دستگاه خودرو در شهرستان مشگین‌شهر سه فوتی و ۶ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش روز شنبه ایرنا، بنا به اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی استان اردییل، در حادثه اول که شب گذشته در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو رانا در جاده بخش مرادلو به بخش صلوات شهرستان انگوت رخ داد ، ۲ نفر در دم جان باختند و ۲ مصدوم حادثه توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان ولیعصر (عج) مشگین‌شهر اعزام شدند.

بر اساس این گزارش ، در حادثه دوم نیز که صبح امروز (شنبه) در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در جاده مشگین‌شهر - اردبیل روبروی نیروگاه رخ داد ، یک نفر از سرنشینان این خودرو در دم جان باخت.

چهار مصدوم این حادثه نیز پس از انجام اقدامات اولیه درمانی با آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان فاطمی اردبیل انتقال یافتند.

این مسیر جاده‌ای کم‌عرض ، غیرایمن و پرحادثه است که در خط جاده‌ای مشگین‌شهر ـ پارس‌آباد قرار گرفته و همه ساله افراد زیادی در اثر تصادف در این مسیر جان خود را از دست می‌دهند.

عملیات تعریض و چهار خطه کردن این مسیر که محل عبور و مرور اهالی چهار شهرستان پارس‌آباد، اصلاندوز، انگوت و مشگین‌شهر است، از سمت شهر پارس‌آباد با کندی جریان دارد.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha