رئیس سابق موساد: نتانیاهو گوش شنوایی ندارد و فقط به خودش فکر می‌کند

تهران- ایرنا- رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به «موساد» به بی برنامگی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم و تبعات آن برای تل آویو اذعان کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، «تامیر باردو» رئیس سابق موساد به کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو راهبردی ندارد و اصولا چشم اندازی در هیچ موضوعی ندارد و اسرائیل را به سمت هرج و مرج سوق می دهد.

وی گفت: نتانیاهو نه گوش شنوایی دارد و نه می‌بیند و فقط به خودش فکر می‌کند. او توجهی به اسرائیل ندارد و همه ما را به سمت فاجعه پیش می برد.

در همین پیوند، شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی با اشاره به تداوم اختلاف میان سران نظامی و سیاسی این رژیم، نوشت: ارتش اسرائیل زمینه را با همه ابزارها برای توافق (مبادله اسیران) و آتش بس آماده می‌کند اما در مقابل، مقامات سیاسی در اسرائیل به ملاحظات ارتش و توصیه های آن توجهی ندارند.

پیش از این «عاموس هارئیل» تحلیلگر نظامی صهیونیست در یادداشتی در روزنامه صهیونیست «هاآرتص» نوشته بود که جنگ علیه غزه به زودی باعث درگیری میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و سران نظامی و امنیتی خواهد شد.

وی افزوده بود: بسیار روشن است که روابط پر تنش میان نتانیاهو و فرماندهان ارتش و سازمان امنیت داخلی (شاباک) به زودی به درگیری خواهد انجامید یوآو گالانت وزیر جنگ و ژنرال‌ها به دنبال پایان دادن زودهنگام عملیات در شهر رفح در جنوب نوار غزه، تغییر رویکردی که شامل حملات محدود در نوار غزه است و تمرکز ارتش بر آماده شدن برای احتمال جنگ همه جانبه با حزب الله در محور شمال هستند.

به اعتقاد هارئیل، طبق همه نشانه‌ها، نتانیاهو تمایلی به ترک غزه ندارد و با فوریت و اهمیتی که گالانت و هرتزی هالوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی برای دستیابی به توافق مبادله اسرا با حماس قائل هستند، موافق نیست.

وی افزود که انتظار رویارویی طوفانی وجود دارد و اختلاف نظر بین نخست وزیر، گالانت، هالوی و رونین بار رئیس شاباک به نوع دستاوردها و اقدامات مورد نیاز ارتش رژیم صهیونیستی در زمان کنونی مرتبط است.

هارئیل نوشت: نظامیان خسته اسرائیلی به یک دوره استراحت نیاز دارند، اما نتانیاهو ارتش (رژیم) اسرائیل را مجبور می‌کند به جنگ در غزه ادامه دهند.

به گزارش ایرنا، اخیرا کشمکش و اختلاف میان فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی و نتانیاهو بالا گرفته است. پس از گذشت بیش از هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha