۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85516157
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سازمان تبلیغات سرمایه‌ای مهم در تحقق اهداف انقلاب است 

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی سرمایه‌ای مهم در راستای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی است که در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی، گام بر می دارد.

مسلم مرادی روز شنبه در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی امروز در مسیر تبلیغ و اطلاع‌رسانی و پیشرفت فرهنگ دینی در جامعه گام های موثری بر داشته‌ است.

وی افزود: تاسیس و شکل دهی نهادهای انقلابی یکی از اقدامات ارزشمند در ابتدای انقلاب اسلامی بود که امام خمینی(ره) اهتمام ویژه ای بر آن داشتند و سازمان تبلیغات اسلامی با هدف تبلیغ و عرضه اندیشه تابناک اسلام ناب محمدی(ص) تاسیس شد.

فرماندار بروجرد بیان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب در این خصوص می فرمایند که سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهم‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی است، این سازمان در حدود چهار دهه اخیر منشأ خدمات و برکاتی بوده و امروز ضرورت وجودی آن نه‌ تنها کاهش نیافته بلکه ضریبی فزاینده یافته است.

مرادی اضافه کرد: ضمن گرامیداشت یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، این مناسبت را به تمامی سنگربانان جبهه تبلیغ فرهنگ دینی به ویژه مدیریت و مجموعه تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد علما و روحانیون، فعالان فرهنگی و قرآنی، مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) و هیات مذهبی تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق روزافزون، حرکت در مسیر مهم و ضروری جهاد تبیین و بسط و گسترش اندیشه های اسلامی در سطح جامعه را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha